掃呢頁CODE去手機

2018年4月24日 星期二

【大台俾足機會】李潤庭唔珍惜 停工大半年: 冇人知我的痛 __,李潤庭,TVB,大台,

李潤庭喺IG借花寄語,懷緬昔日時光,不過自己又唔好好珍惜機會,真係恨錯難返。喺今年1月,李潤庭就喺FACEBOOK話有奇蹟發生,當時有唔少朋友都恭喜佢 ...




李潤庭喺IG借花寄語,懷緬昔日時光,不過自己又唔好好珍惜機會,真係恨錯難返。喺今年1月,李潤庭就喺FACEBOOK話有奇蹟發生,當時有唔少朋友都恭喜佢,再睇返留言,李潤庭直情講到好似重生咁樣。不過,去到3月就喺ig貼張圖,入面嘅內容就話冇人明白佢有幾咁痛,因為只得佢一個人係場戰役上面。幾日前仲有感而發話︰少年不知愛,知愛不少年,李潤庭好似飽受滄桑咁。

無他嘅,因為自己同Tiffany搭上,唔似搞散咗頭家,仲要連自己嘅事業都斷送埋。原本大台都諗住雪下佢就冇事,仲慢慢安排佢重返《東張西望》,點知出現唔夠5次,就已經被發現佢同Tiffany未斬纜,最後就換來大台同李潤庭斬纜。形象破產,工作都冇晒,真係手停口停。今次李潤庭返去加拿大搵屋企人,仲返下教會,希望佢呢次可以洗心革面啦!

鍾意就快D Share啦!