掃呢頁CODE去手機

2018年4月25日 星期三

揸波子阻路 網民錯重點:司機幾靚女 __,



今日一輛由女司機駕駛的波子在中環堵路被票控。(「事無大小交通資訊情報區」影片截圖)P牌仔駕駛可能少不免擺烏龍,但念在新手上路一般都會被包容,但一個靚女 ...


今日一輛由女司機駕駛的波子在中環堵路被票控。(「事無大小交通資訊情報區」影片截圖)


P牌仔駕駛可能少不免擺烏龍,但念在新手上路一般都會被包容,但一個靚女的P牌駕駛者,還要揸「波子」意外阻塞鬧市半小時,大家又會否包容呢?今日一名保時捷女司機在中環因違例亂泊車,令巴士不能通過,被一名中年男子指罵,不過網民的反應卻未如男子,並將討論焦點轉移到女子的美貌,有自稱女司機親姊的人,事後在網上為妹妹行為道歉。

「威靈頓街P牌黑色波子女亂泊阻街,路過阿叔都忍唔住罵佢…」今日(24日)下午2時許,一輛掛有P牌的黑色保時捷泊在中環威靈頓街17號對開,因阻礙一輛40M線城巴通過,導致該段交通受影響達半小時。

警員接報後到場調查後,女事主才出現。目擊者指,路過的阿叔氣憤上前指罵女司機,其他途人更以粗口辱罵女司機,最終女事主在警員指揮下駛離該處。「睇靚女個表情有歉意,原諒一次吧!」「唔錯都錯咗啦,算數」網民指女司機雖不對,但帶有歉意,加上樣子可人,值得原諒。

影片Facebook流傳期間,自稱女事主姐姐的網民澄清事件及代妹妹道歉,「事主係我妹妹,佢都好難過。開頭見到人泊佢先泊,之後就去咗睇醫生,唔知道影響到咁多人,深感抱歉,佢已經好知錯,深深反省自己,佢都好傷心好驚,希望大家息怒...」,網民大讚其姐妹情深,又指亂泊車雖然不可取,但知錯能改更重要。

警方發言人回覆事件指,今天下午2時16分接獲市民報案稱威靈頓街17號對開有私家車阻街,派出警員到場調查,對司機作出票控。

網民有話說

Keylex Chow:態度好重要!

Terry Yeung:師奶們不停罵,其實唔抵得人靚又揸波子。

Tsz Man Kwong:靚女抵鬧。

黃甜:知錯能改,代妹認錯,好姐姐!

Andy Chan:唔錯都錯咗啦,算數

來源 source: http://hk.on.cc





索女司機揸波子霸晒條馬路 網民:差佬掛住昅女唔抄牌
索女司機揸波子霸晒條馬路 網民:差佬掛住昅女唔抄牌網上流傳一段影片,一架「P牌」保時捷喺中環雙黃線彎位停車,塞住咗整條行車線。司機其後趕到現場,原來係 ...





索女司機揸波子霸晒條馬路 網民:差佬掛住昅女唔抄牌





網上流傳一段影片,一架「P牌」保時捷喺中環雙黃線彎位停車,塞住咗整條行車線。司機其後趕到現場,原來係女人,完全無理會旁人指罵開走車輛。唔少人覺得女司機抵吊,部分巴打更加錯重點,覺得個女司機堅索!









架波子塞住後面轉彎嘅的巴士同私家車,成條馬路佢買咗咁,有不少市民圍觀,警方到場了解,不過睇黎阿Sir都俾女司機樣貌吸引,由得佢快快手揸走架波子。



但片段中聽到有大媽粗口「問候」索女司機,話佢「阻住晒啲時間」,仲有人指住佢黎鬧。不過索女未有回應,即時將波子開走。



睇下巴打們有咩睇法
「抵鬧」
「阻住地球轉」
「又幾靚喎講真」
「今次我都唔幫妳啊靚女」


唔少巴打質疑點解條差佬唔抄牌就放佢走,認為差佬掛住睇靚女!




鍾意就快D Share啦!