掃呢頁CODE去手機

2018年3月17日 星期六

好窩心!陳琪囡囡傾盡零用錢博媽媽一笑 __,陳琪,

做媽媽最開心嘅事之一就係收到囡囡送嘅禮物。藝人陳琪與老公胡諾言育有兩女一子,近年佢就轉型做KOL,不時都會喺社交網分享湊小朋友嘅心得。呢日陳琪就喺社交 ...


做媽媽最開心嘅事之一就係收到囡囡送嘅禮物。


藝人陳琪與老公胡諾言育有兩女一子,近年佢就轉型做KOL,不時都會喺社交網分享湊小朋友嘅心得。呢日陳琪就喺社交網透露收到一份禮物,而送禮嘅正正就係大女胡芷苓(JayJay)。JayJay份禮物除咗有一條頸鏈之外,仲親手咗封英文信:「On Wednesday, I think you are very sad so I broght a present to you! Hope you like it!(在星期三,我覺得你很傷心,所以我帶了一份禮物給你!希望你喜歡!)」JayJay咁乖,難怪陳琪都話好感動,留言:「好感動❤ 今日收到家姐嘅一份禮物!個傻妹用曬(晒)自己嘅零用錢,喺學校聖經角買咗呢份禮物。我覺得好靚,呢份禮物超出101分。 #謝謝你的愛」唔少網民都大讚JayJay好細心,仲話佢好孝順添!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!