掃呢頁CODE去手機

2018年3月18日 星期日

導演會:約滿舊東家!千嬅想自己揀劇本 __,千嬅,楊千嬅,

千嬅想自己揀劇本呀!藝人楊千嬅出席香港導演會周年晚宴暨年度頒獎禮,談到有指她與舊東家約滿,工作將交由老公丁子高負責幫她接洽。問到離巢一事,千嬅直認去年 ...


千嬅想自己揀劇本呀!


藝人楊千嬅出席香港導演會周年晚宴暨年度頒獎禮,談到有指她與舊東家約滿,工作將交由老公丁子高負責幫她接洽。問到離巢一事,千嬅直認去年完成演唱會後已經完約,但與舊東家有另一種合作方式,唱片發行交由舊東家處理,她說:「依家我會以家庭為主,想自己揀劇本,我同老公簽婚書嗰陣都已經係簽咗合約(簽幾耐?)唔通擺上嚟講咩,老公公司都有合作夥伴,有年期嘅,都係跟一般做法,但係我可以揀劇本!」可有領轉會費?她說:「冇拎,拎咗咪即係轉公司!我就係唔想有壓力。(怕同老公會有工作上衝突?)我係以家庭為先,咁清楚宗旨就唔會有事發生!」

談到有舊東家老闆對娛樂事業意興闌珊,藝人余文樂亦將離巢,千嬅說:「吓?我又唔知喎,我老闆做生意有經驗,有自己方法,我都會請教佢,呢件事冇聽過!」談到她與余文樂的電影《春嬌救志明》奪大阪亞洲電影節觀眾獎,她直言是開心,亦替導演感到開心,因為拍攝時十分辛苦。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!