掃呢頁CODE去手機

2018年3月17日 星期六

用足1年湊女!張繼聰:冇影響同太太感情 __,繼聰,張繼聰,

張繼聰出席活動。張繼聰(阿聰)與李佳芯(Ali)齊齊出席活動,受訪時談及與「最佳女友」Ali出活動,阿聰笑言:「依家冇乜邊個男演員唔想同Ali合作,之 ...


張繼聰出席活動。


張繼聰(阿聰)與李佳芯(Ali)齊齊出席活動,受訪時談及與「最佳女友」Ali出活動,阿聰笑言:「依家冇乜邊個男演員唔想同Ali合作,之前我哋拍《誇世代》都好開心。」他亦謂現時自己工作都有新嘗試,如電影同未合作過的人合作,現時亦與林峯、蔡卓妍一起拍網劇。阿聰透露家庭生活都很開心,囡囡現時開始學行:「好似電兔咁,通常夜晚食完飯直至瞓覺都會陪佢。」

阿聰指之前拍《誇世代》時沒時間湊女,用了一年時間來裁培父女關係,現時進入開花結果的階段,他笑言:「好彩都冇影響我同太太感情,兩邊Handle得好好,同太太相處得好開心,過隔籬房又玩得開心。(你左右逢源?)係Handle到,好彩我前世情人同太太又相處得開心。(個囡黐你多啲?)佢笑嗰陣叫爸爸,喊嗰陣叫媽媽。」但他亦表示不可以令個仔呷醋,講到囡囡下星期一歲生日,他說會一家人食飯慶祝:「仲記得上年太太入產房,我喺產房好多餘咁,呢啲記憶好猶新。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!