掃呢頁CODE去手機

2018年2月9日 星期五

湊仔辛苦瘦晒 楊采妮開心Share孖仔識行 __,采妮,楊采妮,

楊采妮今日返港出席活動。藝人楊采妮(Charlie)身穿黑色透視長裙出席品牌開幕活動,現場所見楊采妮清減不少,但是她說:「冇話特別去減肥,湊仔自然會變 ...


楊采妮今日返港出席活動。


藝人楊采妮(Charlie)身穿黑色透視長裙出席品牌開幕活動,現場所見楊采妮清減不少,但是她說:「冇話特別去減肥,湊仔自然會變瘦咗,頭一年好緊要,用咗好多時間去了解佢哋,佢哋食啲咩都要安排。」她指小朋友剛剛戒奶,又認為餵人奶經驗十分特別:「佢哋係早產B,所以盡量可以都會餵人奶,但真係好攰。」

她指現時已經開始復工,但仍然會記掛一對孖仔:「上機嗰陣會睇佢哋啲相,落機之後會同佢哋視頻。」她透露一對孖仔最近開始學行和叫人,並直言:「最近佢哋識扶住啲嘢嚟行,哥哥開始識叫『PaPa』,細佬就識叫『MaMa』,有時都唔知佢係叫緊我定係叫食嘢,叫佢講多次嗰陣佢仲識笑,又會肯伸手做Give Me Five。」她表示新年期間會與老公帶同一對孖仔到台灣探望太婆,這次將會是大家首次見面。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!