掃呢頁CODE去手機

2018年2月14日 星期三

【手法層出不窮】網傳老公去上海偷食 小S發聲明表示... __,小S,徐熙娣,

騙徒手法真係層出不窮,而偷用藝人個樣嚟做廣告更加係屢見不鮮,今次就到台灣天后小S(徐熙娣)中伏,更被造謠話佢婚姻出現危機。近日網上流傳一篇以簡體字撰寫 ...




騙徒手法真係層出不窮,而偷用藝人個樣嚟做廣告更加係屢見不鮮,今次就到台灣天后小S(徐熙娣)中伏,更被造謠話佢婚姻出現危機。

近日網上流傳一篇以簡體字撰寫嘅文章,當中圖文並茂咁話小S身材走樣,令到老公許雅鈞出走偷食去上海同o靚模密會,仲貼咗一張小S聲淚俱下嘅相,之後又話小S用咗佢嘅產品之後,成功令到老公回心轉意云云。

呢件事當然就係假㗎啦,至於小S嘅落淚照係一次去探患有腦退化症嘅嫲嫲嘅時候,嫲嫲竟然唔認得自己,令到小S不禁感觸落淚,而就今次事件,小S亦喺自己嘅Facebook上貼咗段聲明話:「鄭重聲明:小S本人從未使用過磁石肚臍貼,該內容完全虛構,請大眾千萬不要受騙。」

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



騙徒手法真係層出不窮,今次就到台灣天后小S中伏。資料圖片 小S喺自己嘅Facebook上貼咗段聲明。網上截圖
小S嘅落淚照係一次去探患有腦退化症嘅嫲嫲嘅時候,嫲嫲竟然唔認得自己,令到小S不禁感觸落淚。(台灣蘋果日報圖片)

鍾意就快D Share啦!