掃呢頁CODE去手機

2018年2月14日 星期三

石詠莉求其送禮物 鄧健泓爆險分手 __,石詠莉,鄧健泓,

耍吓花槍算喇!藝人鄧健泓(Patrick)與石詠莉(Sukie)情路上結伴走過高低潮,去年尾結為夫婦,立誓從此彼此甘苦與共!由2007年開始相識、相知 ...


耍吓花槍算喇!


藝人鄧健泓(Patrick)與石詠莉(Sukie)情路上結伴走過高低潮,去年尾結為夫婦,立誓從此彼此甘苦與共!由2007年開始相識、相知、相愛至今,難得是二人關係未有「降溫」,當提到兩人去年情人節到馬爾代夫度假,今年則重遊舊地度蜜月,Sukie即向老公笑說:「重點唔係去邊,而係你喺我身邊!」

這對夫婦與一般愛侶無異,Patrick坦言二人曾為小事陷入分手邊緣:「試過因經濟壓力,我發自己脾氣,佢當然唔鍾意啦。最無聊嗰次喺佢生日正值聖誕,我悉心準備咗禮物畀佢,點知佢一啲表示都冇,到我出聲喇佢就衝落街買禮物畀我,但我覺得佢求其送,於是又嘈起上嚟,佢去咗朋友屋企訴苦。」

「缺點最盡隻眼開隻眼閉」

當然雙方平心靜氣下來,明白不值得因鬥氣而失去心中至愛,日積月累更學曉相處之道。Patrick表示:「兩個人相處,最緊要無忘初心,諗番當初相識時嘅開心、美好,就會明白其實唔可以失去呢個人。」而Sukie則感激老公將自己的性格徹底改變:「夫妻最緊要互相包容,欣賞佢優點多啲,缺點咪最盡隻眼開隻眼閉囉。」

Patrick過往的「情史」,可謂傳言甚多,Sukie亦不諱言當初與Patrick拍拖時身邊人都叫她小心,因為男方個底花,Sukie母親最初亦不太喜歡Patrick,但Sukie最終認為Patrick是完了一段感情才開展另一段感情,故相信對方!Sukie又大讚Patrick為人孝順,早年鄧父離家出走,Patrick獨力養媽媽及妹妹,是一位很顧家、孝順、心地好的人,很值得欣賞。

場地提供:My Garden(九龍塘根德道5號)

鄧健泓服裝提供:Euling Chow@IL COLOPO TST

石詠莉服裝提供:DORA CHU@Maison Vermilion

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!