掃呢頁CODE去手機

2018年2月8日 星期四

【心碎了...】長髮女從後熊抱勁親密 男神彭于晏封盤? __,彭于晏,

Ohmygod!心碎了,男神彭于晏封盤!?噚晚社交網突然流傳出一名長髮女子從後抱住彭于晏嘅合照,呢位女生不但從後熊抱住彭于晏,佢仲留言話:「生命已完整 ...




Oh my god!心碎了,男神彭于晏封盤!?

噚晚社交網突然流傳出一名長髮女子從後抱住彭于晏嘅合照,呢位女生不但從後熊抱住彭于晏,佢仲留言話:「生命已完整」,疑似公告戀情,好多網民都八卦了解真相,令到彭于晏呢個名曾一度成為微博熱搜嘅第一名,就係咁就觸動到女事主,佢即時喺佢個人嘅社交網賬號澄清:「just a lucky fan(只是個幸運的粉絲)」,而呢位幸運嘅女fans,就做咗一陣「彭于晏女友」喇!相信好多女fans都想有機會做下彭于晏嘅「偽女友」,同偶像有親密嘅接觸囉。而有傳媒亦聯絡到彭于晏嘅經理人,佢亦否認彭于晏有戀情:「這是粉絲po的照片,這位粉絲非常喜歡彭于晏,要求合影而已。」

有網民指呢位女fans其實係一名空姐,只係巧遇彭于晏,而彭于晏一向對fans都好好,所以佢都好熱情咁同呢位空姐合照,但估唔到就係令到有呢啲咁嘅誤會;但亦有網民質呢位女粉絲點解冇着空姐制服,而彭于晏點解會同粉絲做出咁親密嘅動作呢!



最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

男神彭于晏封盤?(互聯網圖片) 有女粉絲於社交網貼圖,引來大批網民誤會彭于晏公佈戀情。(互聯網圖片) 有網民亦質疑彭于晏點會同女粉絲咁親密合照。(互聯網圖片)
女事主急忙澄清話自己只係彭于晏嘅粉絲。(互聯網圖片)

鍾意就快D Share啦!