掃呢頁CODE去手機

2018年2月24日 星期六

雀友劉永憶輸贏幾十萬 __,

■劉永當年是李菁麻雀腳,不時一同打牌。資料圖片李菁曾是娛樂圈小富婆,可惜退出娛圈後投資炒賣失利,甚至傳她沉迷賭博而負債纍纍。有指跟李菁同屬「南國實驗劇 ...




李菁曾是娛樂圈小富婆,可惜退出娛圈後投資炒賣失利,甚至傳她沉迷賭博而負債纍纍。有指跟李菁同屬「南國實驗劇團」第二期同學的鄭佩佩,不忍李菁陷困境,曾經找過六叔邵逸夫幫忙,據知向華強十多年前亦曾應前妻丁珮要求,為李菁交過一年房租。



■陳欣健與太太尤情跟李菁相識多時。互聯網圖片

當年不時跟李菁打麻雀的劉永昨說:「晚年冇同佢聯絡,一個人走咗都冇人知,好欷歔。冇同佢合作過,不過以前成日同佢打麻雀,汪玲同徐少強都係雀腳。當年打台灣牌3,000蚊底,600蚊番,輸贏幾十萬,好犀利。」陳欣健太太尤情當年也是邵氏女星,常和李菁打牌,陳欣健昨說:「佢息影後,喺紅磡撞過佢一次,佢同我講生活好優悠,得閒散吓步,不過後來佢好似突然消失咗,已經冇見過佢喇!」

採訪:何永寧、鍾國仁




鍾意就快D Share啦!