掃呢頁CODE去手機

2018年2月13日 星期二

【搶先爆】第一眼就愛上 拍拖三個月 卓韻芝宣佈:我要結婚了! __,卓韻芝,

正如書名一樣,《峰迴路轉》,用來形容卓韻芝驚險離奇曲折而感人的故事,實在適合不過。在這個不再重視紙本,甚至文字的世界,名人明星都選擇在社交網宣佈結婚生 ...




正如書名一樣,《峰迴路轉》,用來形容卓韻芝驚險離奇曲折而感人的故事,實在適合不過。

在這個不再重視紙本,甚至文字的世界,名人明星都選擇在社交網宣佈結婚生仔或者各式人生大事之際,卓韻芝仍然筆耕不輟,繼續出書,而且,選擇在新作《峰迴路轉》最終章,低調地宣佈婚訊。是的,卓韻芝宣佈結婚了。

睇埋呢度:

【狗仔出更】上年自爆係雙性戀 卓韻芝同女友甩拖轉投新歡

http://bit.ly/2EnGx9r

【撰寫浪漫點滴】約會首天電話求婚 卓韻芝:一定是你沒錯

http://bit.ly/2G6zA9l

前年8月在棟篤笑騷上出櫃,公告有女友;去年11月卻爆出已有新戀情,當時兩人拍拖還不足一個月。佢接受傳媒訪問時,只肯交代對方是「無名人」,並稱兩人之前已經相識,但一直冇聯絡:「後來唔知乜嘢事佢要搵我,我咪叫佢搵我,之後就聯絡啦。」阿芝還笑言自己比男方大幾年,男方亦知道她是雙性戀:「呢個年代,同我啲朋友圈子,所以冇乜所謂,反而我身邊朋友好好奇,我另一半係男定女。」

拍拖個多月,兩人已私訂終身。卓韻芝在書中寫道:「我要結婚了,就跟你。」「約會首天,我以為你不快樂,離開後,你來電,說要娶我,我覺得就是這個人了,一定是你沒錯,我要嫁給你。因為什麼?沒有什麼好因為,就是單純的篤定和渴望,我倆的單純的篤定和渴望。」

卓韻芝今午接受《蘋果》電話訪問中笑言:「咁自己係寫書嘅,都希望用一本書嚟話畀大家聽開心消息,未正式結同落實結婚日期,但就有人求咗婚,有人應承咗,我都祝大家情人節快樂」

至於求婚戒指,卓韻芝謂:「求婚戒指佢話仲整緊,都設計咗好鬼耐,咁所以我仲等緊佢驚天動地嘅設計。」兩人拍拖數月就結婚,可算是閃婚啦,佢就話:「係咪閃婚?都可能係,我識咗佢三個月,但第一日佢就求婚啦。」

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



正如書名一樣,《峰迴路轉》,用來形容卓韻芝驚險離奇曲折而感人的故事,實在適合不過。 前年8月在棟篤笑騷上出櫃,公告有女友。
去年11月卻爆出已有新戀情,當時兩人拍拖還不足一個月。(資料圖片) 卓韻芝今午接受《蘋果》電話訪問中笑言:「咁自己係寫書嘅,都希望用一本書嚟話畀大家聽開心消息。」 卓韻芝選擇在新作《峰迴路轉》最終章,低調地宣佈婚訊。

鍾意就快D Share啦!