掃呢頁CODE去手機

2018年2月13日 星期二

【獨家】全城最期待情侶狗年再合體 古仔宣萱:我哋有十年冇聯絡 __,古仔,宣萱,古天樂,

古天樂叫MrCool不是浪得虛名,要和他打開話匣子,難度系數接近一百!宣萱扮Mall姐入型入格,但私底下為人唔mean,愛笑更愛說話,兩人性格天和地, ...




古天樂叫Mr Cool不是浪得虛名,要和他打開話匣子,難度系數接近一百!宣萱扮Mall姐入型入格,但私底下為人唔mean,愛笑更愛說話,兩人性格天和地,九四年兩人首次合作處境劇《餐餐有宋家》,短短三個月便成為好友,點解會咁啱key呢?

「咁咪啱晒囉,兩個如果都鍾意講嘢,就會成日爭嘢講,又會嗌交。」古仔搶答。

在TVB拍劇年代,同古仔合作過的對手唔多唔少都會傳吓緋聞,偏偏和他拍過七套劇的宣萱,從來唔過電,多年來只俾傳媒「老屈」過一次。

「我哋真係對大家無興趣囉!唔得㗎,我唔可以對住一個唔講嘢嘅人,雖然佢(古仔)都講嘢嘅,不過要熟咗先會講。」宣萱說。

「我都唔得㗎!我唔可以成日講嘢,我真係會黐㗎!」古仔講到面容扭曲。

斷交十年

在大台的日子,這對熒幕情侶朝見口晚見面,即使大家不是拍同一套劇,也有機會在化妝間、canteen碰面,全世界都知他們勁好朋友,但隨着古仔○一年拍完《尋秦記》主力拍電影,而宣萱繼續劇接劇,原來他們曾經試過有一段長時間無聯絡。「我哋中間足足有十年無聯絡,可能大家嘅圈子唔同,我多數同讀書嘅朋友,佢(古仔)就多數係工作嘅朋友。」宣萱說。「同埋我唔係好用電話嘅人,無乜人有我直接電話,應該咁講,呢個世界上無人可以直接打到俾我,因為我都唔開電話,邊有人搵到我!而家好啲,有啲乜apps乜chat,我點都會覆吓。」古仔說。

「係呀,send短訊俾佢,都只係覆三、兩個字。」宣萱沒好氣說。

相關新聞:

【快問快答●必睇】同宣萱互窒笑唔停 古仔:你講到我好似係你條仔咁!

http://bit.ly/2EgKicH

【八度合作】由《餐餐有宋家》到《寵物情緣》 宣萱古天樂被封最襯熒幕情侶

http://bit.ly/2H8TVMl

【喜訊】宣萱有份拍《尋秦記》電影版 古仔準備隨時再拍劇

http://bit.ly/2BWh8SR

【歷年熒幕情侶】關之琳係劉德華半個情人 周潤發鄭裕玲經組合

http://bit.ly/2soZnaB




鍾意就快D Share啦!