掃呢頁CODE去手機

2018年2月25日 星期日

照上台唱歌 黎小田感動 __,黎小田,

患有直腸癌第三期的林利,上月尾他入院做手術,於29日出院後數日,便即為老友、前小虎隊隊友胡渭康本月2日於旺角麥花臣場館舉行的演唱會做嘉賓,二人台上合唱 ...


患有直腸癌第三期的林利,上月尾他入院做手術,於29日出院後數日,便即為老友、前小虎隊隊友胡渭康本月2日於旺角麥花臣場館舉行的演唱會做嘉賓,二人台上合唱《伴我啟航》,之後又於本月17日和18日為恩師黎小田於紅館舉行的「小田金曲50年」作品演唱會任嘉賓,因為不想黎小田擔心,所以林利完全未有向黎小田透露自己患癌一事。

對此黎小田昨說:「後尾胡渭康都有話畀我知林利有cancer,做完手術,好番晒!我個演唱會已經有一個病咗(許志安因乙型流感而未能做演唱會嘉賓),佢可能唔想我擔心所以冇講我聽。我好多謝佢,好感動,嚟緊我都會搵佢探吓佢。」

採訪:魯吉




鍾意就快D Share啦!