掃呢頁CODE去手機

2018年2月8日 星期四

【閨蜜睡房】石詠莉為老公甘心做「煮飯婆」 __,石詠莉,

今次請嚟石詠莉做《閨密》嘉賓!去年底剛做了人妻的石詠莉(Sukie),曾有堅定的信念,深信自己將來是個女強人,拒入廚房做「煮飯婆」,直至遇上老公鄧健泓 ...


今次請嚟石詠莉做《閨密》嘉賓!


去年底剛做了人妻的石詠莉(Sukie), 曾有堅定的信念,深信自己將來是個女強人, 拒入廚房做「煮飯婆」,直至遇上老公鄧健泓, 才體會到為愛的人,甘心情願去付出。

榮升「鄧太」的石詠莉,為東網巨星節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》擔任嘉賓, 跟主持人李惠儀(Kiwi)暢談與老公鄧健泓(Patrick)的甜蜜戀事,婚後還未習慣被稱呼她「鄧太」的她笑說:「得閒叫多啲我,可能我會快啲習慣。」Sukie表示婚前婚後最大分別是多了一份使命感:「做咗人太太最緊要照顧好另一半同清潔家居, 個人希望除咗工作上,廚藝都會有進步。」

諗住係「無飯煮婦」

在未認識Patrick前,Sukie一直有個堅定信念,將來一定是「無飯主婦」:「我係朝住女強人嘅方向,所以喺識Patrick時,我完全唔識煮飯,以前亦一定唔會入廚房,但後來知道Patrick好鍾意煮嘢食、同食住家飯,既然佢都識煮,咁不如自己都行出呢一步,原來當你遇到一個啱嘅人嘅時候,就好想為佢付出。」

擔心BB似舅父

Sukie跟老公都是音樂發燒友,連當日婚禮編排座位表也用歌名代替,非常有心思,Sukie說:「我覺得婚禮用心經營比用錢去堆砌重要。」談到生BB問題,她表示順其自然,他們並不心急:「Patrick有個外甥仔,我都會幻想將來有小朋友會點,我同哥哥個樣完全唔同,佢天生好黑、偏肥,有對細小腰果眼,啲人成日話外甥多似舅,如果將來小朋友似佢點算!」想知道更多Sukie與Patrick的秘密,記得今個星期五、六、日收看《閨蜜睡房》喇!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!