掃呢頁CODE去手機

2018年2月12日 星期一

黃子華新片首映淆到膽汁咇出嚟 __,子華,黃子華,

子華神同阿佘會喬裝入場?藝人黃子華、佘詩曼和C君等在九龍灣出席賀歲片《棟篤特工》首映禮。訪問時,提到C君經常在節目中寸前輩鄭裕玲(嘟嘟),問子華有否被 ...


子華神同阿佘會喬裝入場?


藝人黃子華、佘詩曼和C君等在九龍灣出席賀歲片《棟篤特工》首映禮。訪問時,提到C君經常在節目中寸前輩鄭裕玲(嘟嘟),問子華有否被C君寸,子華笑謂:「佢呢啲係鍾意你,有火花嘅Conversation,我盲目咁鍾意佢!」問阿佘是否同樣好鍾意C君,她即搣C君的面珠:「梗係鍾意啦,咁可愛!人又好、口才又好、戲又好,仲請我哋去佢屋企打邊爐,淨係大汗咗啲啫!」搞到C君忍不坐笑謂:「我想夾番錢呀!其實!」而阿佘即指自己好彩當日走得快。

提到阿佘邀請了媽媽前來觀賞電影,問子華有否叫埋女友來睇自己演出,子華即謂:「太緊張喇,我乜人都唔敢叫,有圈中好友都包咗場睇,但我唔敢入場,好驚睇到膽汁都流出嚟,不過我都發現自己唔係淨係得幾個朋友,都有幾廿個嘅。」提到他指自己會喬裝入場睇觀眾反應,他便笑指若然觀眾見到有人二撇雞兼哨牙就必定是他,問阿佘會否都喬裝入場,子華即笑她只會「喬靚」,令阿佘謂:「咁我都黐二撇雞囉,唔係點啫!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!