掃呢頁CODE去手機

2018年2月28日 星期三

佘詩曼預告孖陳豪黃德斌合體拍網劇 __,佘詩曼,黃德斌,陳豪,

應該唔止阿佘期待,一班粉絲都好期待呀!藝人佘詩曼(阿佘)穿上紅色露肩連身裙到澳門出席鐘錶品牌活動,她表示選擇手錶講求心頭好及精緻,自己亦有儲錶習慣,但 ...


應該唔止阿佘期待,一班粉絲都好期待呀!


藝人佘詩曼(阿佘)穿上紅色露肩連身裙到澳門出席鐘錶品牌活動,她表示選擇手錶講求心頭好及精緻,自己亦有儲錶習慣,但因價格高昂愈來愈少儲:「其實唔係買好多,都係一輪輪,有時儲吓首飾。」她指手上的腕錶入面有識得郁的小鳥,是品牌全球只有一隻,故希望將來男友是屬於她的唯一一個。

等衝破4千萬票房好消息

佘詩曼有份主演的賀歲電影《棟篤特工》票房報捷,她直言等待好消息,能夠衝破4千萬港元,稍後3月2號會有慶功宴。談及黃子華洗脫「票房毒藥」之名,她說:「佢都喺劇本上花咗兩年,都多謝佢設計個好特別嘅角色畀我,呈現唔同嘅我畀觀眾睇。(內地上映未?)應該喺3至4月嘅時候。」戲中有不同政府高官角色,在內地上映會否修改?她說:「好多戲香港同內地上映都會有少少改動,相信唔只呢一部,我有幾句對白都有作微調,但都一樣咁好笑。」

阿佘透露三月尾會接拍戚其義監製的網劇,熱切期待這個全香港人的班底,會到不同地方拍攝:「有陳豪同黃德斌,都等咗佢起碼6年,但今次劇本我哋冇作參與,好想出Trip出耐啲。(會否先收錢?)呢個唔關佢事,會依合約辦事。」而她對於首次擔任律師角色,坦言十分擔心:「實在太多嘢講,好多資訊性嘅對白。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!