掃呢頁CODE去手機

2018年2月14日 星期三

首度做女一!唐紫睿豁出去玩綑綁受虐 __,唐紫睿,

好大尺度!33D唐紫睿(Hazel)擁有43吋長腿、高挑的身形,早年因一場嘔吐戲被王晶羅致旗下開始闖影圈,過往四年亦一直不愁無戲拍,不過Hazel最近 ...


好大尺度!


33D唐紫睿(Hazel)擁有43吋長腿、高挑的身形,早年因一場嘔吐戲被王晶羅致旗下開始闖影圈,過往四年亦一直不愁無戲拍,不過Hazel最近與王晶完約,頓時令她擔心從此絕迹影壇!不過最近獲網劇邀請,飾演被強姦、虐殺,再化成厲鬼報仇的角色,更是她首度做女一!

雖然與王晶約滿,不過她亦感激對方四年來的教導令她成長,Hazel說:「四年嚟都喺一個保護罩入面,希望跳出框框之後,可以帶埋王晶教我嘅嘢,自己闖出一片天!」談到網劇的角色亦不是「易啃」要性感上陣不得止,更要挑戰尺度,被麻繩綑綁再被虐殺,大玩變態劇情,Hazel坦言今次豁出去!她說:「今次有床戲,有姦殺、虐殺、喊戲,係我第一次咁大挑戰,亦係最性感尺度,自己都接受到,我底線係三點不露!」為此她亦事前積極健身,日操四小時練出人魚線、蜜桃臀,希望更吸睛!

問到可有需要衝破心理關口?Hazel表示尺度雖然較大,不過仍是自己可以接受的底線,亦謂作為演員要適應不同的劇本,故知道角色尺度大亦二話不說答應。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!