掃呢頁CODE去手機

2018年2月28日 星期三

林珊珊大女離職唔捨得 否認被森美鬧走 __,珊珊,森美,林珊珊,

林珊珊大女西瓜離開電台,佢話唔係畀森美鬧走嘅!電台節目主持人林珊珊大女西瓜(李澄)今日離職,主持完最後一期《早霸王》後向同事及DJ朋友派「散水餅」。接 ...


林珊珊大女西瓜離開電台,佢話唔係畀森美鬧走嘅!


電台節目主持人林珊珊大女西瓜(李澄)今日離職,主持完最後一期《早霸王》後向同事及DJ朋友派「散水餅」。接受訪問時,她坦言感到不捨:「心情有少少緊張,呢份算係我第一份正職工作,做咗八年,今朝節目播完最後一首歌,都有啲忍唔住喊,真係會唔捨得。」

唔想「樹大好遮蔭」

問到新動向,她說:「會繼續做主持同配音嘅工作,亦都會試吓去唔同平台發展。一月份同公司提出,當時公司都有同我商量,睇吓除咗咁樣會唔會都有其他繼續合作嘅方法,但係自己覺得既然決定要出去闖,就唔想再畀自己有『樹大好遮蔭』嘅諗法。」

森美好難追得上

講到曾有指西瓜在節目中常被森美狂鬧,西瓜就否認這個講法:「森美可以話係我恩師,如果唔係佢咁樣喺節目度同我打鬧,等啲觀眾可以記得我,令到我嘅形象可以出到,又時時提點我,教咗我好多!(唔係畀佢鬧走?)當然唔係,如果咁講就太唔感恩啦,森美係好難追得上嘅目標!(想好似佢咁試吓幕前?)我諗係好難,真係要好似佢咁有番咁上下味道先可以,要知道佢都經歷咗好長時間同鍛煉,先變到依家咁男子漢,佢真係好犀利,係好有行動力嘅人。今朝節目入面森美小儀都有同我farewell,遲啲會再約食飯。」

西瓜說家人都十分支持自己的決定,但就未有安排時間休息,會立即開始工作。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!