掃呢頁CODE去手機

2018年2月1日 星期四

雙喜臨門?阿嬌咁樣答:我五月有... __,阿嬌,鍾欣潼,

有演唱會啫!藝人鍾欣潼(阿嬌)被求婚成功後首現身,問到家人是否已知道?阿嬌說:「事前知道,佢爸爸我有見過,新年會去拜訪媽媽。(屋企人有冇催婚?)有催, ...


有演唱會啫!


藝人鍾欣潼(阿嬌)被求婚成功後首現身,問到家人是否已知道?阿嬌說:「事前知道,佢爸爸我有見過,新年會去拜訪媽媽。(屋企人有冇催婚?)有催,大家都係要Plan,希望要Plan好啲,有美好回憶,都好想分享我喜悅。(想有咩婚禮?)我又真係好懶,好攰㗎嘛,到時先算,咩都未有計劃。(雙喜臨門?)吓,我五月有演唱會,有三場。」

記者再追問求婚過程,阿嬌透露在家中求婚:「好激動,係人生大事,想公布之前諗咗一段時間,行呢一步真係需要勇氣,公布完後心跳加快。唔講喇,但好靚,佢有跪地,係應該嘅。(2018結婚?)未Plan,我知道一定會話畀大家知!」問到何幾時帶未婚夫出來?她說:「諗一個適當嘅時候,到時約個時間(有通知公司?)公司Mani(經理人霍汶希)、老闆(楊受成)佢哋知,佢仲第一次同我講『你條仔正喎!』」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!