掃呢頁CODE去手機

2018年2月9日 星期五

馬龍白蘭度被爆性慾強郵筒都唔放過! __,

馬龍白蘭度被爆性慾強郵筒都唔放過!

馬龍白蘭度被爆性慾強郵筒都唔放過!已故男星馬龍白蘭度(MarlonBrando)亦成昆西訪問中的爆料對象,他被指與兩名已故男星騷靈天王MarvinGa ...


已故男星馬龍白蘭度(Marlon Brando)亦成昆西訪問中的爆料對象,他被指與兩名已故男星騷靈天王Marvin Gaye及李察派亞(Richard Pryor)有性關係,昆西說:「白蘭度以前會同我哋去跳Cha-Cha,佢會跳好耐,佢係一個你見過最迷人嘅X街。佢咩都X,所有嘢,佢會X郵筒!仲有James Baldwin、李察派亞同Marvin Gaye。」

昆西的驚人言論曝光後,李察派亞的遺孀珍妮花(Jennifer)亦有回應,並證實馬龍與李察有染:「當時係七十年代!毒品大熱,尤其係安眠酮。如果你索好多可卡因,你會連散熱器都X。」她更指就算李察在世都不會因昆西言論而羞愧,因他一直向朋友公開自己是雙性戀身份,他亦有記錄在日記內。

其實馬龍於1976年受訪時曾自爆有同性戀經驗,亦不會羞恥,因他從來不理會他人目光。




鍾意就快D Share啦!