掃呢頁CODE去手機

2018年2月6日 星期二

婚都未結!藍燕諗定搵代母借肚生B __,藍燕,

藍燕活躍喺內地影視界,人氣高到不得了!現年27歲的藍燕近年活躍於內地影視界,不諱言物業「足迹處處」,她說:「確實有幾多物業就唔詳細講,但北京、上海都有 ...


藍燕活躍喺內地影視界,人氣高到不得了!


現年27歲的藍燕近年活躍於內地影視界,不諱言物業「足迹處處」,她說:「確實有幾多物業就唔詳細講,但北京、上海都有,香港有睇過但暫時未買。(事業得意,愛情如何?)之前有兩個求婚者,但父母擔心佢哋做生意搞融資,萬一失敗,可能我嘅錢都冇晒!相反我擇偶好簡單,真心真意。(接受姊弟戀?)冇諗過!如果細我五年,可以談戀愛但唔會結婚,因為我唔成熟,老公智商、情商都要高過我,要我好似阿媽、家姐咁照顧佢,我好辛苦!」

結婚十畫未有一撇,藍燕卻連生B大計都想好,她說:「暫時未定幾時生,但就算生都唔係我生,我會搵代孕!已經喺美國搵緊公司。搵代孕係因為我怕痛,我連紋身都冇就知我怕喇!加上十月懷胎好多嘢都唔做得,否則會有後遺症,而且要我一年唔做戲,應該唔可能,除非有意外。(做足安全措施肯定冇意外?)係,我比較小心。」

場地:Big Echo i-Box


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!