掃呢頁CODE去手機

2018年2月12日 星期一

【恭喜】懷孕近5個月 吳雨霏晒大肚相:我們要當爸爸媽媽了 __,吳雨,miss A,霏,吳雨霏,

31歲吳雨霏(Kary)前年曾經小產,幸好有老公洪立熙(Brian)在身邊扶持,走出傷痛,早前有傳Kary已經懷孕3個幾月,謝絕一切活動,專心養胎,不 ...




31歲吳雨霏(Kary)前年曾經小產,幸好有老公洪立熙(Brian)在身邊扶持,走出傷痛,早前有傳Kary已經懷孕3個幾月,謝絕一切活動,專心養胎,不過當時Kary冇回應,直至今日終於宣佈有喜。

Kary剛才喺Ig貼出大肚相,留言:「一切美好的賞賜和各樣完美的恩賜,都是從上面、從眾光之父降下來的。雅各書1:17 ,我們要當爸爸媽媽了!謝謝大家的祝福!」

Kary所屬嘅環球唱片官方回應,指Kary現在懷孕近5個月,佢同Brian嘅心情都好開心好興奮,未來幾個月,Kary都會好好養胎。公司上下非常開心,會全面配合,希望未來幾個月可以給予Kary空間好好享受這懷孕過程,Kary亦收到很多朋友嘅短訊祝福,謝謝各位媒體朋友的愛和關心。



最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!