掃呢頁CODE去手機

2018年1月22日 星期一

【台慶頒獎禮】三屆提名首奪「最佳男主角」 王浩信多謝YoYo打理屋企 __,王浩信,陳自瑤,YoYo,伍淑怡,

今晚大台台慶頒獎禮,嚟到「最受歡迎電視男角色」同「最佳男主角」,就由楊怡同周麗淇現身頒獎,「最受歡迎電視男角色」由馬國明憑《降魔的》奪得,「最佳男主角 ...




今晚大台台慶頒獎禮,嚟到「最受歡迎電視男角色」同「最佳男主角」,就由楊怡同周麗淇現身頒獎,「最受歡迎電視男角色」由馬國明憑《降魔的》奪得,「最佳男主角」由連繽三屆提名嘅王浩信憑《踩過畀》奪得。

王浩信先同同劇拍檔張振朗擁抱,講到感言佢就話:「之前如果你撩我,我會即刻stop,但我今日唔會,因為我知下一個應該都唔使講住,我以為我唔會咁激動,因為我喺TVB工作都每一日好似攞緊獎,因為我每一日都做緊我鍾意嘅嘢,就係分享我生命,用角色感動大家。好多謝TVB,喺呢50年畀到好多喜、怒、哀、樂全球嘅電視迷包括我,以前細細個返到屋企,睇TVB睇閃電傳真機,畀咗無限嘅世界、無限嘅幻想白日夢畀我,令我每一日都好似好夢幻,多謝譚玉瑛姐姐、多謝包包、多謝Ben哥哥,你畀咗個非常美好嘅童年我。喺我成長過程中,多謝好多偶像,多謝周星馳同達哥、多謝劉德華同朝偉、多謝五虎將,你令到我想做到我夢想就係做好演員。」

講完點解會成為演員之後,王浩信又話:「由05年到今日,好多唔同嘅起起跌跌入面,好多謝扶持過我嘅同事、家人、朋友。首先我要多謝TVB8,因為喺我銀行得番雙位數時,C君你都知,我想喺櫃員機撳錢嘅時候,TVB8畀到機會我做音樂主持同綜藝節目,佢令我爆騷,多謝你。不過TVB8好快離開大家,不過唔緊要,跟住我要多謝樂小姐,佢畀機會我完成我理想,每一日去為我理想而憤鬥,好多謝教過我嘅前輩,Lisa姐、松哥、三哥、華哥、撈家、安仔郭晉安先生,特別係佢喺越南呢個旅程,啟發咗我好多演技上嘅嘢,多嘢合作過嘅監製、同事。」

最後又點少得屋企呢?王浩信話:「跟住我要多謝我屋企人,無論咩情況都好,你哋都畀到好多嘅愛我,無論我幾咁遍體鱗傷之下都畀到一個安全島我,多謝我Daddy、Mammy喺呢13年入面雖然我一蚊都冇拎過返屋企,但都畀我好任性咁繼續我工作。多謝太太YoYo,佢將我家庭、囡囡打理得非常之好。最後,爺爺今日我終於得到大家嘅認同。跟住我仲想講我要多謝幾位好朋友、fans。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



「最佳男主角」由連繽三屆提名嘅王浩信憑《踩過畀》奪得。

王浩信話:「跟住我要多謝我屋企人,無論咩情況都好,你哋都畀到好多嘅愛我,無論我幾咁遍體鱗傷之下都畀到一個安全島我。」

鍾意就快D Share啦!