掃呢頁CODE去手機

2018年1月24日 星期三

爆破戲生意外 阿Sa:碎片彈落我塊面度 __,阿Sa,蔡卓妍,

好彩冇毀容!藝人蔡卓妍(阿Sa)以女主角身份參演英皇網劇《PTU機動部隊》演出,戲中與林峯及張繼聰都有微妙關係。首次在港拍劇的她因為扮演女警關係,故用 ...


好彩冇毀容!


藝人蔡卓妍(阿Sa)以女主角身份參演英皇網劇《PTU機動部隊》演出,戲中與林峯及張繼聰都有微妙關係。首次在港拍劇的她因為扮演女警關係,故用假短髮配合角色造型:「我戴假髮,無論林峯、方中信同譚耀文都試過指住嚟討論,我個假髮前後修剪過幾次。(點解唔索性剪短?)因為內地舉行緊演唱會呀。戴假髮箍實條頸好痛,仲要日日05通告。」

阿Sa記得拍其中一場爆破戲發生小意外:「因為要就機位,所以行埋啲,點知一爆啲碎片彈落我同拍檔塊面度,我好彩只係瘀咗,佢即刻流血呀。」話雖如此,因為今次合作,台前幕後很多熟悉面孔,令她倍感親切。談到梁漢文發生醉駕事件,阿Sa追問對方有沒有受傷,接着便答:「冇事就好,下次唔好嘞。」

另外,方中信及譚耀文兩中大型男於戲內都扮演警司。方中信與溫碧霞先後有感情瓜葛,而20年沒有在港拍劇的譚耀文則笑指自己今次「改邪歸正」演忠角。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!