掃呢頁CODE去手機

2018年1月12日 星期五

名人:Rosemary唔急造人40歲仲生得! __,Rosemary,

Rosemary表示仍未有心理準備生BB,而她與老公Jason已經有共識。入行廿年的35歲名模Rosemary與老公Jason結婚兩年,共度八年光陰, ...


Rosemary表示仍未有心理準備生BB,而她與老公Jason已經有共識。


入行廿年的35歲名模Rosemary與老公Jason結婚兩年,共度八年光陰,她稱對於生育仍然計劃中,雖然Jason是家中獨子,更被奶奶催生BB,但Rosemary坦言未準備好:「我唔會畀個時間表自己幾時生BB,40歲都仲可以生,要發生就發生。Jason父母想快啲,我有同Jason講叫佢哋唔好再畀壓力我,因為每次見面都會講,但我依家就習慣晒。」她表示現在工作行先,因有小朋友後生活就會改變。

學瑜伽冇鬧交

Rosemary更大爆與Jason拍拖初期成日鬧交,並歸咎當時年紀細,覺得Jason太忙:「我一唔開心就會發洩咗喺佢身上,我要安全感,我要你話我知你愛我,我需要愛,我覺得佢唔夠愛我,佢成日都好忙,冇時間畀我,我知佢好努力想有個家庭,我學咗瑜伽後學識停一停,搵解決方法,依家我哋已經好穩定,過咗最辛苦嘅時間。」

另外,Rosemary十分注重健康,不時調製健康飲品,加上近年茹素,亦希望感染老公Jason。

場地:好煮播Good Cook Channel

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!