掃呢頁CODE去手機

2018年1月28日 星期日

冧爆挨實霍建華 素顏林心如撇囡囡開P慶生 __,慶生,霍建華,林心如,

生日快樂!台灣藝人林心如2016年同男星霍建華結婚,去年年初更為對方誕下囡囡「小海豚」,一家三口樂也融融!尋日係林心如42歲生日,佢同老公霍建華撇低囡 ...


生日快樂!


台灣藝人林心如2016年同男星霍建華結婚,去年年初更為對方誕下囡囡「小海豚」,一家三口樂也融融!尋日係林心如42歲生日,佢同老公霍建華撇低囡囡同好姊妹許瑋甯、謝佳見、周興哲、張軒睿等人齊齊開派對慶祝!身為壽星女嘅心如成晚滿場飛係咁同朋友玩自拍,仲見到有好多飲品同埋大蛋糕,同成班朋友過一個好開心嘅派對!

而素顏上陣嘅心如顯得容光煥發,當中梗係唔少得有同老公嘅恩愛合照,心如小鳥依人咁挨落霍建華度,兩個仲捉實手仔,真係睇見都覺得好甜呀,難怪心如都感性留言:「謝謝愛我的你們,在我生命中的每一天,讓我感受到愛與溫暖,時間走的很快,但我們走的很長久,一直一直,永遠永遠。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!