掃呢頁CODE去手機

2018年1月12日 星期五

Mall姐自爆有人追!宣萱落閘趕絕醉酒佬 __,宣萱,

宣萱自爆有人追!藝人宣萱早前憑無綫劇集《不懂撒嬌的女人》「Mall姐」一角榮登馬來西亞視后寶座,更成為台慶頒獎禮視后大熱。最近她又連續出席各大活動,事 ...


宣萱自爆有人追!


藝人宣萱早前憑無綫劇集《不懂撒嬌的女人》「Mall姐」一角榮登馬來西亞視后寶座,更成為台慶頒獎禮視后大熱。最近她又連續出席各大活動,事業再創高峰,但單身多時的她感情還未有着落。對於拍拖、結婚,她自言隨緣:「我身邊好多人結咗婚都唔開心,呢啲故事聽得太多,甚至可能我早結婚都會係咁,所以覺得唔一定要有婚姻,依家我好清楚自己要啲咩。」她自爆雖然有追求者,但與對方完全不夾:「唔夾嘅我寧願自己一個,好多朋友都好羨慕我話想旅行就去旅行。(有幾唔夾?)有啲人鍾意晚晚飲到醉一醉,我自己就唔煙唔酒嘅,淨係想要平淡嘅生活。」

做厭人質想變奸

提到近年生活無憂,又可以揀劇本,宣萱謙稱比上不足比下有餘:「我唔叻,大把人有錢過我,不過我嘅一分一毫都係自己搵番嚟,同埋最緊要係做自己鍾意做嘅嘢。」她又指對即將舉行的台慶頒獎禮抱平常心,雖然呼聲極高,但她卻直言自己機會不大,更指結果隨時出乎意料:「畀我的話我會好驚喜,但觀眾就冇驚喜喇!」她亦表示最想繼續讓觀眾有新鮮感:「好想做奸角,之前喺內地拍劇試過做,日日害人、打人,嗰幾個月好開心。好想喺無綫做一個角色,由好人慢慢變成衰人。(咁咪冇得再被綁架、做人質?)我綁人唔得咩?我做咗廿六次人質喇!(唔想破自己紀錄?)實有機會!」

服裝:Co @ Lane Crawford

場地:Fridge


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!