掃呢頁CODE去手機

2018年1月28日 星期日

【已經是朋友】同翁子光年幾戀情玩完 Jeana強調:沒有第三者 __,Jeana,翁子光,何佩瑜,

現年28歲嘅何佩瑜(Jeana)前年中爆出戀上大10年、憑電影《踏血尋梅》彈起嘅導演翁子光,兩人相戀一年多,前年底跨年拍拖出遊蜜月勝地馬爾代夫,兩人嬉 ...




現年28歲嘅何佩瑜(Jeana)前年中爆出戀上大10年、憑電影《踏血尋梅》彈起嘅導演翁子光,兩人相戀一年多,前年底跨年拍拖出遊蜜月勝地馬爾代夫,兩人嬉水作樂,男方仲操刀幫Jeana影低噴血寫真,但係Jeana噚日突然喺Instagram留言:「謝謝你。感恩這幾個月大家已經找到了最舒服的相處模式。好朋友。一切美好和回憶。」仲貼出同翁子光一張過去合作舊照,「回憶」兩字正暗示情已逝。

Jeana跟翁子光戀情曝光,兩人曾孖咇出席過首映,做慣幕後嘅翁子光因為不擅回應戀情,一度要女友承受很大壓力,翁子光前年曾歉疚喺facebook留言:「從今只想跟你甘苦與共,願你的微笑伴我朝暮至老。」又喺留言後tag了Jeana話:「PS對不起親愛的,我的怯懦和不善言令你獨自承受了被追問的壓力,我為了你的勇敢和擔當而感恩,以後有甚麼我願一起分擔。」

兩人相戀最初的確甜蜜蜜,有指男方工作太忙,不時離港開戲,忽略女友,所以佢哋分手導火線係聚少離多,感情變淡。《蘋果》噚日致電Jeana求證分手一事,佢透過短訊回覆:「我們已經是朋友的關係一段時間,大家都有繼續互相關心聯繫。」

Jeana坦承分手,至於分手原因,佢話:「我們發現維持好朋友的關係更加合適舒服。」問到Jeana幾時分手?佢避談:「都有一段時間。」兩人有復合機會嗎?Jeana話:「將來的事將來再算,沒有人知道,但是我知道他怎樣也是我的好朋友,關係只會有增無減。」兩人之間有冇出現第三者?Jeana強調:「當然沒有第三者。」如果對方將來先拍拖,可會酸溜溜?Jeana大方話:「只要是大家開心快樂,怎樣也互相祝福。」回復單身嘅Jeana,o依家身邊有冇追求者?佢話:「冇呀,隨緣」

翁子光跟Jeana拍拖時,成日以電影做話題,Jeana直認男友教導自己好多,去年底翁子光執導由郭富城及梁朝偉兩大影帝孭飛電影《風再起時》(前名《全球追緝令》),呢套戲劇情交待香港兩大華人探長嘅傳奇,男仔戲份重,Jeana獲派演偉仔老婆,喺廣州開鏡拜神時,Jeana同偉仔,各自着復古婚紗同禮服現身,成為傳媒焦點。Jeana當時話好高興同偉仔呢前輩合作,仲笑言俾佢電暈。無約嘅Jeana有幸演偉仔老婆,為佢演藝事業推上高點,但作偏呢個間甩拖,將來電影上再碰舊愛會尷尬嗎?Jeana回覆:「不會尷尬,你和朋友合作會尷尬嗎?」

Jeana明明為分手有感而發,但「鴨王」何浩文(Dominic)卻搭錯線留言:「sweet!」Jeana無語回覆「.............」Dominic再留言:「朋友唔會分手,有更好更舒服嘅相處模式同感覺,比有衝突地相處要更好。所以sweet!」



最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



拍拖嗰時成日出雙入對(資料圖片) (資料圖片)
嗰時仲有貼恩愛合照(Jeana IG圖片) (Jeana IG圖片) (Jeana IG圖片)
Jeana親自喺faccebook公佈「分訊」(Jeana IG圖片) 何浩文咁樣講...(Jeana IG圖片)

鍾意就快D Share啦!