掃呢頁CODE去手機

2018年1月22日 星期一

【Fashion嘅嘢...】陳展鵬MK鏈掛上頸 麥明詩着咗媽媽條裙? __,麥明詩,陳展鵬,展鵬,陳展,

無綫嘅萬千星輝頒獎禮將於今晚喺電視城舉行,一班藝人都着得靚靚出場,不過總會有人失手嘅,一講到時裝車禍,大家冇可能諗唔到陳展鵬啦,今晚佢就着得正正常常嘅 ...




無綫嘅萬千星輝頒獎禮將於今晚喺電視城舉行,一班藝人都着得靚靚出場,不過總會有人失手嘅,一講到時裝車禍,大家冇可能諗唔到陳展鵬啦,今晚佢就着得正正常常嘅,不過就係條頸上面條鏈出事喇,一條銀色嘅鎖鏈,加多一條羽毛,呢個配搭係咪好熟呢?咪就係當年啲MK朋友,會加條鏈喺條褲度,陳展鵬就放咗上頸,唔知係咪單文柔幫佢諗嘅呢?

其實陳展鵬都唔係第一次出事,之前台慶嘅時候,佢就一套白色西裝加個蓮花腰封,唔係人人咁着都好睇,至於陳展鵬好唔好睇呢?咁就要問吓單文柔喇。

不過陳展鵬並不孤單,因為出事嘅唔只佢一個,仲有麥明詩同陳庭欣,麥明詩作為後生仔傾下計嘅主持,呢晚着得一啲都唔後生,話佢着咗媽媽條裙都有人信。陳庭欣就好似着咗件一件頭泳衣加條長裙,不過最出事係佢頸嗰塊紅色布,好似以前打功夫啲人,綁喺手上面嗰塊布,不過就佢掛上頸咁解。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



條鏈做咩呢? 好地地打條煲呔咪冇事
麥明詩咁着一啲都唔後生 又係條頸出事

陳展鵬之前就腰封出事

鍾意就快D Share啦!