掃呢頁CODE去手機

2018年1月3日 星期三

談入行辛酸史 唐詩詠最想多謝陳志雲 __,志雲,唐詩詠,詩詠,陳志雲,

唐詩詠憶當年入行得3千港元月薪,係陳志雲主動為她佢爭取加至萬多元人工㗎!藝人唐詩詠到電台受訪,談到04年初入無綫時只得3千港元月薪,兩、三年後陳志雲( ...


唐詩詠憶當年入行得3千港元月薪,係陳志雲主動為她佢爭取加至萬多元人工㗎!


藝人唐詩詠到電台受訪,談到04年初入無綫時只得3千港元月薪,兩、三年後陳志雲(Stephen)主動為她爭取加至萬多元,她在直播時不禁感觸落淚。期後受訪時,她表示被主持人問到最想多謝誰:「我一直希望有個機會可以多謝Stephen,因為當時唔識得多謝佢,就擺咗喺心入面,可能要攞獎先可以多謝佢。」她形容對方對自己的幫助很大,因為3千元很難過生活,每天只能乘坐巴士代步,並要家人幫助:「都出嚟做嘢,好希望可以照顧屋企人。當時食飯Stephen問我幾錢人工,我講咗之後佢淨係講『係呀,夠唔夠生活』,我話辛苦啲囉,之後佢話加咗我人工,我諗住係幾千,點知原來終於有份萬幾蚊嘅人工,真係好開心,好多謝佢!」

等翠如介紹男仔

至於2月將與馬國明拍攝新劇,唐詩詠坦言暫時休息中:「醫生劇種,同《On Call 36小時》有啲唔同。(你哋有愛情線?)要之後先講得。」問到會否擔心再次傳出緋聞而阻礙找男友?她笑言傳久了就不會阻礙到:「我唔心急。(有冇識男仔?)冇呀,靠朋友出手,不過通常都係齋噏,黃翠如成日都噏,話要介紹醫生同專業人士畀我,我等緊。(結果冇?)唔知道,但冇所謂,佢有心,多謝佢,我都淨係想見佢啫。呢樣嘢真係唔使諗,有嚟就嚟啦。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!