掃呢頁CODE去手機

2018年1月27日 星期六

汪明荃山頭文化論惹熱議 曾志偉嗌認同! __,志偉,汪明荃,曾志偉,

呢啲嘢係得汪明荃同志偉呢啲Level先至夠膽大大聲講!藝人汪明荃及曾志偉於將軍澳電視城為賀年節目《吉祥金犬耀保良》錄影,對於日前於《萬千星輝頒獎典禮2 ...


呢啲嘢係得汪明荃同志偉呢啲Level先至夠膽大大聲講!


藝人汪明荃及曾志偉於將軍澳電視城為賀年節目《吉祥金犬耀保良》錄影,對於日前於《萬千星輝頒獎典禮2017》上的「山頭文化」言論成為熱話,問到上台前公司有沒有審閱台詞時,曾志偉說:「邊個敢審閱佢啲稿呀?」汪明荃則說:「我呢啲隨心講,我喺呢間公司成五十年,係自己想講嘅嘢。(公司有冇微言?)冇,話多謝我。」她續指間間公司都有「山頭文化」,不是甚麼大不了的事。提到當日言論一出,身後的一班藝人不懂畀反應,她說:「唔係,佢哋喺度拍手喺度笑。」

問到是否認同汪明荃的言論?志偉說:「佢講嘅嘢點能夠唔認同?係佢先至講得到。因為第一,佢嘅地位,第二,佢喺無綫咁多年,咁了解公司。」對於羅家英指汪明荃講得不夠狠,汪明荃說:「唔好問我佢啲嘢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!