掃呢頁CODE去手機

2018年1月4日 星期四

邊個大牌星咁囂張?苑瓊丹化緊妝被搶走塊鏡 __,苑瓊丹,

苑瓊丹爆有大牌明星喺佢化緊妝嘅時候,搶走佢手上嘅鏡。藝人苑瓊丹(苑仔)接受無綫娛樂新聞台節目《StarTalk》專訪,她表示很多人指《封神榜》中的「殷 ...


苑瓊丹爆有大牌明星喺佢化緊妝嘅時候,搶走佢手上嘅鏡。


藝人苑瓊丹(苑仔)接受無綫娛樂新聞台節目《StarTalk》專訪,她表示很多人指《封神榜》中的「殷十娘」角色喊得好真:「其實當時真係一滴眼藥水都冇用過,因為我阿媽入咗醫院,個人喺大陸,又睇唔到佢,又心急又掛住,乜眼淚都出晒嚟。不過我曾經演過一個咁成功嘅戲我都好開心,而劇本本身都好好!」

試過萌生退意

入行多年的苑仔經常話畀人聽自己是捱出來的:「有段時間我做得唔開心,因為有人喺我背後做咗好多動作,我好憎呢啲嘢。我又試過畀人白眼,用緊塊鏡化化吓妝,有一個大牌問都冇問,我塊鏡就離開咗我隻手,我覺得好侮辱,搞到我有諗過唔想再做呢行。」

傾生意變追女仔

苑仔曾試過做按摩店生意,但當時撞正沙士最後搞到要結業。苑仔說:「今次搞頭髮生意已經搞咗成十年,因為唔想分心,所以呢幾年少拍咗戲,當中我都試過滑鐵盧,試過同人傾生意,嗰個人耍我次次都唔係傾生意,變咗約我出街食飯,我生得靚都唔好浪費我時間。」

老公唔鍾意被人管

她於節目中又大談夫妻相處之道,她指另一半是「半個鬼佬」,指對方的思想較自我:「我以前好傳統,成日問住佢去邊同做乜嘢,管佢啲嘢,相處耐咗之後,發覺原來我自己都唔鍾意畀人管,要有自由嘅人,所以依家好舒服,我唔理佢啲嘢,佢又唔管我。」她指互相尊重大家空間,相信對方是好重要:「有人會問怕唔怕佢亂嚟?我覺得唔緊要,原諒佢囉,寬恕別人係對自己幸福。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!