掃呢頁CODE去手機

2018年1月18日 星期四

年底返港讀書 爾冬陞:個女持外國護照 __,爾冬陞,

爾冬陞講起個女就笑到入心,兩父好似樣呢!導演爾冬陞(小寶)、惠英紅及林家棟到紅磡出席《ViuTVx第37屆香港電影金像獎頒獎典禮》記者會。爾冬陞被追問 ...


爾冬陞講起個女就笑到入心,兩父好似樣呢!


導演爾冬陞(小寶)、惠英紅及林家棟到紅磡出席《ViuTV x 第37屆香港電影金像獎頒獎典禮》記者會。

爾冬陞被追問「秘做老竇兩年」的報道,他起初不欲多談,最終在記者連番追問下才說:「其實呢件事都幾大感受,喺我媽媽未過身前,我已經決定唔要小朋友,我家族已經有好多下一代,有小朋友要負責任,但我追求自由,我窮一生精力想掌控自己,但發覺做唔到。同太太(前妻羅曉文)發生嘅事,我對佢有遺憾,因為喺埋一齊二十幾年,有緣有分,只不過行唔到最後,我哋唔似TVB劇咁,事實上世上有啲人係會愈行愈遠!」

小寶坦言起初不接受小生命來臨:「新生命開始嗰陣,我接受唔到,亦都感到震驚,我上個月剛剛60歲,既然小生命嚟到,解決唔到,就要面對、反思同處理,自己喺呢行努力多年,好多目的已經達到,但人生意義究竟係乜,一直好迷惘,但迷惘都要行,可能上天就係想畀責任我,令我有新體驗,屋企多小朋友,但同自己嗰個係唔同,睇住佢(BB)有驚喜,我亦重新學習咗好多嘢,最初係唔想要,依家係接受,佢兩歲幾,25個月大,講出嚟係因為佢大啲我都會帶佢出去玩,始終都要講,個女係持外國護照,計劃年底返香港讀書。(女友係之前傳過緋聞嘅王婷?)一定唔係,係圈外人,但我唔想曝光,佢喺內地住。(女友年輕過你好多?)留番下集先講」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!