掃呢頁CODE去手機

2018年1月13日 星期六

唔錫身!楊明吊威吔撞爆「頭」 __,楊明,

真係睇到都痛!藝人楊明到元朗為新劇《兄弟》拍攝撞車戲,劇情講到其線人遭到已反目的王浩信搶走,追捕對方期間被車追撞,楊明吊威也靈活閃避,但拍攝期間不慎左 ...


真係睇到都痛!


藝人楊明到元朗為新劇《兄弟》拍攝撞車戲,劇情講到其線人遭到已反目的王浩信搶走,追捕對方期間被車追撞,楊明吊威也靈活閃避,但拍攝期間不慎左手㬹着地,撞到㬹頭,幸未有大礙。

飛馬國見家長

楊明透露在戲中與飾演兄弟的浩信之間能互相感應,但二人亦會決裂,一行人將於29日遠赴菲律賓拍攝外景兩星期,楊明希望能在出發前拍畢香港的戲份,回港便能享受新年假期,問是否恨趕返港與女友莊思明團圓?他說:「思明都會返馬來西亞陪父母,如果佢留多幾日,我都想飛過去。(之前見過佢父母?)好熟喇,起碼見到我冇黑面先。(過咗最大一關?)要過埋佢嗰關先!(傾到結婚未?)冇傾求婚,都想畀驚喜女仔,依家傾工作多,因為佢都接咗兩套劇。」

對戰菲國拳王

楊明透露在當地會拍攝不少大場面,除了對戰菲律賓拳王,更會有貨船上及水底的戲份:「自己去過菲律賓一次,治安上雜少少,見到啲保安會帶真槍防身。(擔心安全?)好似會有軍方保護,都有叫我地唔好出酒店,要集體行動。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!