掃呢頁CODE去手機

2018年1月24日 星期三

李旻芳化身嬌俏女僕遭男友黃耀英劣評 __,女僕,李旻芳,

表面負評,其實係喺度放閃!無綫新節目《生活100錯》將於禮拜六(27日)播出,藝人李旻芳(Lucy)亦有份參與,喺節目中換上多個造型演搞笑短劇,務求為 ...


表面負評,其實係喺度放閃!


無綫新節目《生活100錯》將於禮拜六(27日)播出,藝人李旻芳(Lucy)亦有份參與,喺節目中換上多個造型演搞笑短劇,務求為觀眾帶嚟歡樂。當中Lucy仲會化身嬌俏女僕,必定令一班宅男粉絲無限遐想,但Lucy自爆男友黃耀英(Darren)對佢呢個Look畀晒「負評」,咁大膽?

Lucy透露Darren覺得佢着女僕裝唔多性感,反而睇落更細粒,佢話:「男友覺得我咁打扮好卡通Feel,仲笑我好似小朋友,但之後有讚我好可愛,總之同性感扯唔上關係,哈哈。不過佢鍾意我呢身造型,仲同我講『到時你咁樣着,就算用雞毛掃打我個仔,我諗我個仔都唔會嬲』。」真係Sweet到爆!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!