掃呢頁CODE去手機

2018年1月14日 星期日

辜負一個女人!唐文龍爆同陳少霞分手真相 __,陳少霞,唐文龍,

唐文龍同陳少霞相戀6年,最後有緣無分。(資料圖片)近日憑《溏心風暴3》再度人氣急升的唐文龍在電台今日推出的錄音訪問中,談及昔日戀事以及與劉永健傳出斷背 ...


唐文龍同陳少霞相戀6年,最後有緣無分。(資料圖片)


近日憑《溏心風暴3》再度人氣急升的唐文龍在電台今日推出的錄音訪問中,談及昔日戀事以及與劉永健傳出斷背傳聞。被公認為「男神筍盤」的唐文龍,近年屢次被傳與同性好友劉永健「Hehe」。唐文龍直接否認,亦講述與劉永健的相識經過:「永健,係兄弟囉!喺《十月初五的月光》時佢做我天敵嘅細佬,但現實中我哋好Friend!佢比我更早北上工作,我哋中間有一段時間失去聯絡,但係喺北京嗰五年又撞番,更成為咗好朋友。」

為劉永健雪中送炭

提及唐文龍曾在劉永健經濟有困難時,送上一個藏有一萬人民幣奶粉罐予對方一事,唐文龍解釋此舉是體諒兄弟的難處而已,在心中便可:「其實係兩萬,每個人都有唔容易嘅地方,我自己都有。只係佢先講出嚟啫!我做嘅事,喺心中就可以了,唔使講出嚟。」

否認中途轉「基」

談到因孖住劉永健行超巿傳斷背,唐文龍透露沒有不開心,反而是害怕令父親誤會,以及阻礙自己找女友:「冇唔開心,但係驚囉!因為連我爸爸都打電話問我係咪『轉軚』,我話『唔係,爹哋,佢哋亂寫啫!』我自己真係唔係,我又未有女朋友,咁樣會阻礙我搵女友!」

因「命運」與陳少霞分手

唐文龍初入行曾與陳少霞相戀6年,最後無疾而終,他自揭分手的原因竟是因為迷信:「呢件事真係冇同任何人講過,其實我哋係好好嘅,雖然我最後由台灣返到香港,但大家都少見面,佢又忙。而且大家嗰時仲後生,都有嘈交嘅時候,性格方面有時又有分歧嘅地方。再加上嗰時係有啲原因令我哋覺得,如果我哋一齊雙方會有壞影響。唔能夠唔信,因為有啲結果係印證咗。例如我同佢一齊,佢父母嘅身體就變差咗,我嘅事業都好似一路走下坡。你話迷信又好,信邪又好,點樣都好,我哋係因為咁而分開。」

認欠咗拍拖7年前女友

談及06年北上發展主動跟拍拖7年的空姐女友分手,唐文龍坦言不想拖累對方:「當時佢31歲快32歲,我都快40,又要去北京發展。我睇唔到大家會有將來,加上我當時嘅經濟好唔掂,只會攬住一齊死!就作出咁狠狠嘅決定。我經常都話『我一生人都冇咩對唔住人,只係欠咗佢。』只能夠話,如果有下一輩子,咁我下輩子就還畀佢唔想再去糾纏、堅持呢件事,因為有啲事我做咗我會承擔。我覺得我冇做錯,因為我坦白。」最後,他亦表示現在只想首先專注事業,有對的人出現會正面面對。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!