掃呢頁CODE去手機

2018年1月23日 星期二

王浩信窮視帝翻身(抓)加人工 __,王浩信,

王浩信與唐詩詠膺視帝視后,坦言夢想成真。
王浩信窮視帝翻身(抓)加人工出爐視帝王浩信得獎翌日趕拍劇之餘又出席活動搵真銀,期間重提當年連一碗芝士麵也吃不起的艱苦日子,又透露得獎返家獲太太攬錫祝賀 ...


王浩信窮視帝翻身(抓)加人工

出爐視帝王浩信得獎翌日趕拍劇之餘又出席活動搵真銀,期間重提當年連一碗芝士麵也吃不起的艱苦日子,又透露得獎返家獲太太攬錫祝賀,問到會否嗌加價即說:「最緊要合理!」至於大熱倒灶的馬國明未感失落,還獲女友黃心穎打氣及高層樂易玲讚好男人。

《萬千星輝頒獎典禮2017》中勇奪「最佳男主角」的王浩信,昨日為無綫新劇《兄弟》外景開工後,隨即趕到中環出席活動,期間笑言未有因得獎而加酬勞。談到昨晚得獎後返家未有慶祝,他表示有跟太太陳自瑤閒聊幾句,問到對方有否攬錫祝賀,浩信說:「都有!不過屋企嘅嘢唔好講咁多。佢喺屋企睇我攞獎,我想低調啲,佢知係我多年夢想,都戥我開心。我媽媽帶咗囡囡嚟現場冇人認得,我想囡囡藉此上一課,知道努力係有回報。」

浩信得獎一刻發表感言,重提當年與C君窮到連芝士麵也吃不起,銀行存款長期雙位數,升呢當視帝之路相當崎嶇!他受訪時說:「嗰次我有發自己脾氣。(呢段日子維持咗幾耐?)一、兩年,但有時都會有啲收入嘅,好彩屋企人當時好照顧我,唔使我攞好多錢返去。(依家買得起成間芝士麵舖?)唔得住,所以今日咪嚟示範炒蛋囉!」問到會否調整薪酬?浩信說:「最緊要合理,交畀公司處理。」

王浩信攞完獎後繼續開工,並重提當年捱窮的日子。
  • 王浩信攞完獎後繼續開工,並重提當年捱窮的日子。
王浩信勇奪視帝,粉絲拉大隊撐場慶功。
  • 王浩信勇奪視帝,粉絲拉大隊撐場慶功。
蔡思貝贏得「最受歡迎電視女角色」,賽果大為驚喜。
  • 蔡思貝贏得「最受歡迎電視女角色」,賽果大為驚喜。
馬國明只得「安慰獎」,幸有女友黃心穎安慰。
  • 馬國明只得「安慰獎」,幸有女友黃心穎安慰。

男友輸獎 黃心穎代平反

對於汪明荃前晚代所有同事「反映意見」,希望有人工加、多休息時間及減少「山頭文化」,浩信說:「大家聽到加人工梗係大反應,可以多啲休息時間都係開心嘅。不過我唔明咩叫山頭文化,但多啲演員嘅配套及支持係好嘅。」

賽前另一熱門馬國明雖敗猶榮,他表示對失落視帝未感失望:「反而好開心攞到兩個獎。(網民戥你唔抵!)好明白鍾意我嘅人會戥我唔抵,感謝大家支持。(攞『最受歡迎電視男角色』係安慰獎?)唔係!係對我角色嘅肯定,係大獎嚟。」他又自言與無綫的合約尚有一段時間,未有聽聞續約可以換獎。提到好友唐詩詠勇奪視后,他說:「好替佢開心!佢攞獎我都眼濕濕。」女友黃心穎則於社交網站留言恭喜:「他的演技不需要獎項來肯定的,看到你們的支持我相信更寶貴。」

頒獎禮收視創佳績

另外,前晚《萬千星輝頒獎典禮2017》收視創佳績,錄得29點收視,台前幕後計劃下星期舉行慶功宴。高層杜之克於頒獎禮後透露,去年有八部劇集於內地主流平台播出,希望今年可以增加到十部,更希望衝出內地,台灣、新加坡及馬來西亞等地都有機會播放無綫劇集。樂易玲則讚馬國明「好乖、好男人、好丈夫」,又補充:「TVB藝人好福氣、好強大,大家繼續一齊追夢。十幾年後做蜚聲國際嘅大明星,絕對有可能係你哋。」

文:影視組






鍾意就快D Share啦!