掃呢頁CODE去手機

2018年1月22日 星期一

藝人跑渣馬阿徐兼顧吹水全馬大落後蔡思貝半馬狂飆 女跑稱霸 __,阿徐,蔡思貝,徐濠縈,

■蔡思貝有著名跑步教練吳輝揚指導十多年,昨日跑半馬是女藝人成績中最好。一年一度渣打馬拉松昨日舉行,吸引逾20位藝人參加,過去兩年未見蹤影的徐濠縈,今年 ...




一年一度渣打馬拉松昨日舉行,吸引逾20位藝人參加,過去兩年未見蹤影的徐濠縈,今年再次參加全馬賽事,但就嘆慢板全程吹水及拍照,輕輕鬆鬆去跑,結果以4小時16分33秒完成,比前年成績慢了約23分鐘。半馬賽事方面,以馮允謙1小時37分40秒成績最好,但蔡思貝亦毫不遜色,憑1小時47分44秒撼低湯怡和崔碧珈等,於女藝人成績中稱冠。

採訪、攝影:黃曉妍、王連連、羅慧敏、卓寶花、仇志德、陳慧安

【半馬】崔碧珈負傷上陣唔放棄

蔡思貝、湯怡、崔碧珈、林芊妤(Coffee)、彭浩翔、馮允謙、徐榮、C AllStar成員梁釗鋒和陳健安等,昨日順利完成渣馬半馬賽事,成績最好是1小時37分40秒的馮允謙,而蔡思貝以1小時47分44秒完成,是女藝人中成績最好(詳見附表)。

蔡思貝賽後表示跟跑步教練吳輝揚學跑十多年,之前在外國讀書時也會回港參賽,她說:「入咗娛樂圈後,瞓覺都冇時間,𠵱家我26歲,但身體好似3、40歲,因為唔夠運動,喺廠經常吹冷氣,個人好虛,所以趁後生操吓體能。」問明年可會參加全馬?她表示:「全馬係唔可以僥倖,要做足準備,噚晚眼光光,個心卜卜跳,好緊張,好想快啲完成,所以係興奮到瞓唔着。」



■馮允謙以1小時37分40秒成為藝人跑半馬成績最好一個。 ■林芊妤昨日和男友一起參加渣打半馬,但男友怕醜不肯上鏡。 ■伍家謙亦有份參加半馬,但成績一般。

湯怡目標求嫁

第二年跑半馬的湯怡以1小時55分52秒完成,比往年快了10分鐘,她有意明年挑戰全馬,問如果她明年與男友洪卓立一起跑全馬,會否順道叫男友求婚?她甜笑說:「我跑完之後就向佢求婚啦,其實叫佢出年喺終點等我都得,咁會好似有個目標。」



■湯怡笑言明年挑戰全馬,並會反過來向男友洪卓立求婚。 ■崔碧珈昨日凌晨到場拉筋跑步熱身,卻發現忘記帶號碼牌。 ■參加半馬的彭浩翔感激學生擺檔派水果打氣支持。

崔碧珈比往年慢了近19分鐘,早有心理準備成績不及往年的她說:「前一、兩日我夜晚喺公園諗住拉筋郁動吓,途中要避狗屎就扭開,點知就着地流血扭親,膝頭又擦損,條褲磨擦會痛,唔急得只能量力而為,但唔會放棄。」昨日她到達場地後發現忘記帶號碼牌,結果要找家人飛的送來,認真大懵。彭浩翔說:「最難係葵涌嗰條路,之前都有操練,平時都係跑10K同11K,好開心有啲大學生擺檔口畀參賽者食番茄同提子補充糖份,仲有葡撻,不過我覺得太過份喇!」




鍾意就快D Share啦!