掃呢頁CODE去手機

2018年1月11日 星期四

左右逢源李佳芯森美 陳豪:有嗰種味道 __,李佳芯,陳豪,森美,

李佳芯、陳豪、森美一同出席活動,陳豪與森美仍然保持劇中的hehe味…藝人陳豪、李佳芯、森美在尖沙咀出席剪綵活動。在劇集《誇世代》hehe味濃的森美與陳 ...


李佳芯、陳豪、森美一同出席活動,陳豪與森美仍然保持劇中的hehe味…


藝人陳豪、李佳芯、森美在尖沙咀出席剪綵活動。在劇集《誇世代》hehe味濃的森美與陳豪,三人拍合照時森美笑言要站在陳豪旁邊讓他左右逢源,他還要掂住陳豪的手臂肌肉影相,黐纏又搞笑。

陳豪被問到在李佳芯與森美之間左右逢源是否很冧?他笑說:「我哋係裏面係一夥嘅,拍咗50集,大家都有默契,拍得好開心,感情好深厚,係會有嗰種味道嘅。」李佳芯笑說:「開頭以為講緊我左右逢源,原來你喺中間,錯晒。」李佳芯又指張繼聰今日生日,大家在群組齊齊恭喜他。

睇好苗僑偉奪視帝

講到太太陳茵媺睇好他攞視帝? 陳豪說:「老婆一定係撐老公嘅,正如我一樣撐佢,睇下有冇運啦。(有冇信心?)信心加平常心,睇吓今年好唔好運啦,自己睇好三哥(苗僑偉)希望佢成功。」李佳芯笑說:「我係劇裏面嘅老婆,我梗係睇好劇裏面嘅老公啦,拍嗰陣好多嘢估唔到,陳豪畀咗好多衝擊同埋火花我。(一齊攞奬?)會唔會好貪心?會唔會呢?好啊。」陳豪笑言若果攞奬要多謝戲內戲外兩個老婆,李佳芯笑說:「好彩我淨係要多謝一個戲裏面嘅老公啫。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!