掃呢頁CODE去手機

2018年1月14日 星期日

愛犬被剪咕咕發炎!岑日珈鬧爆工人零悔意 __,岑日珈,

慘慘豬!歌手岑日珈(Angie)今晚突然上載一張愛犬「喵喵」重要部位受傷相,仲話家傭突然用鉸剪剪傷咗「喵喵」嘅重要部位,佢留言:「屋企工人無啦啦私自剪 ...


慘慘豬!


歌手岑日珈 (Angie)今晚突然上載一張愛犬「喵喵」重要部位受傷相,仲話家傭突然用鉸剪剪傷咗「喵喵」嘅重要部位,佢留言:「屋企工人無啦啦私自剪我家小狗喵喵重要部位 剪損左(咗),令到成個部位發炎、腫漲(脹)!整天不停叫,晚上又睡不到,不停叫,一定好痛。佢自己就可以一訓(瞓)訓(瞓)天光,咩都唔理,因為關門甚麼都聽唔到。我可以點做?我好嬲個工人,仲要一D(啲)悔意都無(冇),做左(咗)甘(咁)耐,從來沒試過甘(咁),突然剪我D(啲)仔仔重要部位。」

之後,Angie接受東網電話訪問,她說:「個工人做咗一年唔夠,炒佢?未知住!想BB好返(番)先,再睇埋媽媽意見先,因為唔知佢係咪特登。我仲有其他BB,最驚佢係搵我BB發洩。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!