掃呢頁CODE去手機

2018年1月12日 星期五

陳豪有美左右逢源李佳芯表錯情 __,李佳芯,陳豪,

李佳芯力撐陳豪爭獎,但唔貪心一齊攞視帝、視后。
陳豪有美左右逢源李佳芯表錯情另一重頭劇《誇世代》藝人陳豪、李佳芯與森美,昨日到尖沙咀出席剪綵。森美與陳豪在戲中HeHe情濃,森美笑言要站在陳豪與李佳芯 ...


陳豪有美左右逢源李佳芯表錯情

另一重頭劇《誇世代》藝人陳豪、李佳芯與森美,昨日到尖沙咀出席剪綵。森美與陳豪在戲中HeHe情濃,森美笑言要站在陳豪與李佳芯旁邊合照,讓「愛人」左右逢源,還要搭着陳豪的「老鼠仔」,認真癡纏!被問到「左右逢源」是否很冧?陳豪笑說:「我哋喺戲裏面係一夥嘅,拍咗50集都有默契,感情好深厚,係會有嗰種味道喺度!」李佳芯則笑說:「開頭以為講緊我左右逢源,原來你喺中間,錯晒!」她又指昨日是張繼聰生日,大家在群組齊齊恭喜他。

講到陳茵媺睇好老公陳豪攞視帝?他說:「老婆一定係撐老公嘅,正如我一樣撐佢,信心加平常心,睇吓今年好唔好運自己睇好三哥(苗僑偉)。」李佳芯則笑言一樣支持戲中「老公」,至於會否一齊攞視帝、視后,她笑說:「會唔會好貪心?好呀!」陳豪笑言若然攞獎要多謝兩位老婆。

森美搭住陳豪隻「老鼠仔」合照,玩HeHe兼乘機抽水!
  • 森美搭住陳豪隻「老鼠仔」合照,玩HeHe兼乘機抽水!





鍾意就快D Share啦!