掃呢頁CODE去手機

2018年1月22日 星期一

【台慶頒獎禮】寸完「荷蘭叻」 主持陸永疑被叫去後台照肺 __,陸永,

陸永噚日做無綫頒獎禮主持,有網民覺得佢不在狀態,另有網民傳陸永喺台上誤寸完「荷蘭叻」之後,被高層訓話,事緣陸永搵朱千雪chitchat時,講咗個劇名係 ...




陸永噚日做無綫頒獎禮主持,有網民覺得佢不在狀態,另有網民傳陸永喺台上誤寸完「荷蘭叻」之後,被高層訓話,事緣陸永搵朱千雪chitchat時,講咗個劇名係《誇過界》,連陸永都忍唔住自嘲:「《踩過界》好犀利,誇過……真係離晒譜。」Do姐即更正:「兩個劇集撈埋一齊嚟講都得嘅。」全場大笑,陸永有啲尷尬再笑住講:「係囉!我咁樣撈埋都得,浩信呼聲好高,你會唔會攞埋配埋一對?」

之後頒最佳男配角時,DO姐笑陸永連劇名都講錯,真係信唔過,陸永反駁:「我有咩唔敢呀!」Do姐繼續大笑,點知叫頒獎嘉賓讀到鮑姐嗰陣,陸永又「食螺絲」,Do姐見拍檔好似不在狀況,拎起支咪扮仆向陸永,暗示佢抵打。

不過成晚最出事,就係頒最佳非戲劇組節目嗰陣,Do姐派農夫助陣,C君行埋去話今次傾偈,唔好打呀,陳百祥笑住話:「你哋兩隻嘢唔使咁樣,好似好驚咁,我本身個人比較謙虛同和藹,唔係好似Do姐咁嘅。」點知陸永忽然手指一指陳百祥,講咗一句:「你喺謙虛方面都好囂張。」

雖然現場啲人大笑同傳出掌聲,但氣氛開始怪怪哋,陳百祥反駁:「囂張得過你,將人哋個節目改名,吓!我哋誇世代咁講。」陸永想兜一兜:「唔係!錯咗少少,唔緊要。」陳百祥當時都話:「呢啲唔係叫錯,呢啲叫玩吓。」(當時都唔似出事)……陸永、C君同Do姐拎跟手拎最佳節目主持,陸永仲笑晒攬好友黃翠如,講吓得獎感言,希望拍再三shopping,睇番陸永表情都冇嘢。

直至…中段講就嚟頒大獎,C君同Do姐依然笑笑口,陸永就冇咩表情,企喺側邊冇出聲,係咁點頭,陸永好細細聲講咗「留言」兩隻字,Do姐望一望陸永:「你做咩咁擔心。」陸永有啲無奈咁話:「我唔敢講,講錯劇集名幾次,我都係唔好講嘢好啲。」其後陸永都算回復狀態,講少咗嘢,更收起笑容,頒視后時,C君同陸永都忽然唔見咗,最後再出嚟,陸永就冇晒表情,好嚴肅咁講《踩過界》喺大陸嘅點擊率好高,之後就冇再講嘢,一直都係C君同Do姐講嘢。

凌晨有網民喺討論區爆陸永出事嘅導火線係因為喺台上寸完陳百祥,盛傳之後陸永喺後台俾人篤住個頭大聲鬧,更傳出高層要陸永即刻落場,呢位網民聲稱當時Do姐有勸導叫完騷先處理,另有網民稱中途有一位高層離席,疑去咗後台拆局,真唔真就陸永先知。

不過睇番IG噚晚C君有開心貼出同好友王浩信嘅selfie講吓自己做主持,之但係陸永成晚都冇更新IG,未知係「真係被高層照肺」定係太攰先冇post相呢!?

陸永今日回應傳媒指完騷後唔覺得叻哥有咩異樣,希望還叻哥一個清白:「叻哥係絕對冇可能咁小氣,會嬲呢件事,呢個大家諗多咗,誤會咗,要俾番叻哥一個清白,甚至有人話留言話叻哥指住我個頭嚟鬧,係絕對冇呢件事,完全冇可能,完咗大家都有傾講,本來大家度咗一段嘢,大家可以講吓,最尾因為得獎者先係重點,所以原先叻哥諗咗同我哋夾嗰段嘢,佢自己都冇講,佢都好快頒獎,直情係幫手,俾多啲時間得獎者講嘢。」



之前陸永都笑笑口,問千雪有冇信心得獎。無綫電視截圖 就算講錯係《誇過界》,本來都冇咩事。無綫電視截圖
點知叫頒獎嘉賓讀到鮑姐嗰陣,陸永又「食螺絲」,Do姐拎起支咪扮仆向陸永,暗示抵打。無綫電視截圖 陳百祥話:「我本身個人比較謙虛同和藹。」(無綫電視截圖) 點知陸永忽然手指一指陳百祥,講咗句:「你喺謙虛方面都好囂張。」(無綫電視截圖)
陸永、C君同Do姐拎跟手拎最佳節目主持時都冇事。無綫電視截圖 直至…中段講就嚟頒大獎,C君同Do姐依然笑笑口,陸永冇咩表情。無綫電視截圖 Do姐望一望陸永:「你做咩咁擔心。」(無綫電視截圖)
陸永有啲無奈咁話唔敢講嘢。無綫電視截圖 無綫電視截圖 無綫電視截圖
無綫電視截圖

鍾意就快D Share啦!