掃呢頁CODE去手機

2018年1月12日 星期五

重現經典 劉穎鏇扮史泰龍打吊豬「練功」 __,史泰龍,劉穎鏇,

好勁咁喎!藝人劉穎鏇(Tiffany)現身基隆街一豬肉檔,為主演無綫新劇《兄弟》開工,拍攝一場她模仿史泰龍在《洛奇》內出拳打吊掛死豬「練功」的經典場面 ...


好勁咁喎!


藝人劉穎鏇(Tiffany)現身基隆街一豬肉檔,為主演無綫新劇《兄弟》開工,拍攝一場她模仿史泰龍在《洛奇》內出拳打吊掛死豬「練功」的經典場面,吸引大批街坊圍觀。

劇組為Tiffany安排了假豬作道具,不過她坦言:「之前試過打真豬,唔小心用錯力打咗埋豬嘅尾龍骨,真係好痛。戲裏面我屋企係賣豬肉嘅。(依家識剁豬肉?)咁又唔識,不過嚟咗香港後,有陪爸爸行過街市,見識香港文化。」

預告返美探親狂食

談到將出發到菲律賓外景,她直言相當期待:「因我本身鍾意熱帶地方,不過今次去比較落後嘅地區,應該冇得工餘歎吓陽光與海灘,但我有動力,事關計劃咗農曆年後返美國探親兩星期,好耐冇返去好掛住當地美食,所以寫咗個list同媽媽講要食晒啲嘢先再返香港。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!