掃呢頁CODE去手機

2018年1月29日 星期一

同浩信傳緋聞唔刻意避!江嘉敏出埠搵女陪 __,江嘉敏,

江嘉敏(右圖中)坦言平時只同王浩信傾劇本。藝人江嘉敏、劉穎鏇、陳庭欣(Toby)、伍允龍及楊明等現身機場,準備為劇集《兄弟》啟程前往菲律賓拍攝外景,王 ...


江嘉敏(右圖中)坦言平時只同王浩信傾劇本。


藝人江嘉敏、劉穎鏇、陳庭欣(Toby)、伍允龍及楊明等現身機場,準備為劇集《兄弟》啟程前往菲律賓拍攝外景,王浩信自行入閘,未有現身接受訪問。

江嘉敏被問到會否與王浩信保持距離,以免再傳緋聞,她說:「都冇咩避忌,因為我同佢只係傾劇本同埋講吓啲感情戲點處理,如果咁樣都被人講,即刻要完全唔傾偈,唔講嘢!不過我媽咪都有問我單緋聞係咪真,我話『你話呢?』。我媽咪知道我今次又係同劉穎鏇同房,都有叫我出入要同劉穎鏇一齊,因為佢高大,但我哋盡量都唔會外出!(酒店房內鬥着性感睡衣?)鬥食嘢囉,我帶咗好多嘢食去!」

劉穎鏇則對被江媽媽委以重任表示:「因為我夠strong!我同江嘉敏上次喺英國拍外景都係同房,好有家庭感覺、好溫暖,去到菲律賓,我哋留喺房一齊玩。(驚唔驚輪到你同王浩信傳緋聞?)點解要驚?係都我同江嘉敏傳啦,she she呀!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!