掃呢頁CODE去手機

2018年1月31日 星期三

泳兒拒認「二奶命」:做音樂唔係要紅! __,泳兒,

堅持到依家都唔容易呀!新一代「發燒碟歌姬」泳兒在樂壇展開人生新里程,默默耕耘的她被形容一直在樂壇「二奶」的位置,坦承有過迷惘期,對歌唱事業感到灰心,但 ...


堅持到依家都唔容易呀!


新一代「發燒碟歌姬」泳兒在樂壇展開人生新里程,默默耕耘的她被形容一直在樂壇「二奶」的位置,坦承有過迷惘期,對歌唱事業感到灰心,但明白娛樂圈沒有定律,只要堅持用心,對得住自己便可。

眨眼已經入行11年,泳兒笑言時間飛逝,期間有很多意想不到的事發生,例如推出發燒碟:「如果初出道叫我出Hi-Fi碟,未必係適當時候。」雖然唱功了得,但她被形容一直在樂壇總是處於「二奶」位置,她對此笑說:「我又唔會用『二奶』去形容呢個狀況,唔可以話音樂條路好唔順暢,雖然中間有過好迷惘嘅時候,但比上不足比下有餘。」

泳兒認為樂壇裏面有好多不同成就的歌手,但外界會以知名度高低將歌手分等級,她坦言不會想自己在哪個Grade:「娛樂圈永遠冇一個定律,今年紅咗一隻歌,第二年可以突然唔見咗!你好想隻歌爆咩,佢就永遠都唔會爆!做音樂唔係為咗要紅,我慶幸做緊一份鍾意嘅職業。」她亦坦言迷惘時都諗過是否繼續唱下去,但覺得用心做好每一件事,對得

住自己及幫助你的人已足夠:「好多嘢你冇得要求。」

出發燒碟感矛盾

提到剛推出第四張個人Hi-Fi發燒專輯《Fever》,今次大碟在日本錄音及製作,泳兒坦言:「我諗呢張係最靚聲。」既要平衡發燒碟及流行曲巿場,泳兒坦言有時感到矛盾:「聽發燒碟同追星嘅消費者係唔一樣,係難顧,一定要去平衡。」碟內收錄10首經典電影的歌曲,她自爆最初不想翻唱《天若有情》:「聽完原唱版本,我唔係點諗到可以去重新編過!不過冇諗過去咗日本編曲後,首歌居然變得咁唔同,掉番轉我覺得呢首歌係成隻碟最驚喜。」

化妝:Cyrus Lee

髮型:Ziv Yeung(pi4.hk)

服飾:agnes b. / TELA

場地:Mini Hotel Causeway Bay

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!