掃呢頁CODE去手機

2018年1月29日 星期一

【論盡倒瀉嘢】謝安琪咖啡淋頭:底底濕埋 __,謝安琪,

咁似拍劇嘅…今日天氣好凍,唔少人都鍾意飲熱嘢暖身,好似人妻謝安琪(Kay)食完醒神早餐後,就諗住慢慢歎番杯咖啡,點知飲飲吓期間,竟唔小心倒瀉杯咖啡,仲 ...


咁似拍劇嘅…


今日天氣好凍,唔少人都鍾意飲熱嘢暖身,好似人妻謝安琪(Kay)食完醒神早餐後,就諗住慢慢歎番杯咖啡,點知飲飲吓期間,竟唔小心倒瀉杯咖啡,仲要搞到成身一陣味!

之後,Kay喺社交網用咗三百幾字、以《咖啡色的人》為題撰寫咗篇文章,佢憶述:「一早起身幫張生整完早餐 送佢出門口之後 自己都整返(番)份早餐 黎(嚟)個金絲雀feel 坐係(喺)窗門邊慢慢嘆(歎) 自以為悠然自得之際 唔小心倒瀉左(咗)杯凍咖啡+Protein Shake 可能天氣太凍定唔知乜 又或者係我性格太悠閑(閒) 啲咖啡濕到入去底底 我先至扶得返(番)正隻杯 呢種倒瀉野(嘢)飲 並唔係一般倒瀉少少嗰種 而係成張舒服椅同附近地下 同埋我成隻左腳 由大腿到小腿 全部都係咖啡咁狀況。」

Kay續說:「一向樂觀積極嘅我 一邊覺得好凍 一邊痞(踎)係(喺)地下抺 立下(吓)眼望吓杯咖啡仲有大約1/3杯 仲覺得好開心仲有少少可以飲 就係(喺)呢個時候 唔知係太開心定係抹得太投入 我個頭又撞到張枱仔 剩返(番)果(嗰)半杯仔咖啡 就係咁兜頭淋左(咗)落黎(嚟) 我諗連做咖啡師既(嘅)朋友 都好少會有由頭到腳都一陣咖啡味嘅經驗 其實我真係好鍾意飲咖啡 我好開心自己有一個咖啡色的人生。」仲Hashtag「#我和咖啡有個約會 #咖啡色的大半身 #咖啡色的一生」,成件事真係好有戲劇性…網友睇完後一方面好同情Kay,另一方面亦忍唔住笑咗出嚟。

另外,Kay老公張繼聰昨晚就喺社交網晒出一張合照,透露同Kay帶咗一班小朋友去嘉年華玩,見佢哋個個都玩得好開心,唔知Kay係咪因為玩得太攰兼休息不足,而搞到今朝咁失魂呢?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!