掃呢頁CODE去手機

2018年1月5日 星期五

同麥明詩拍動作愛情戲 吳業坤預咗傳緋聞 __,吳業坤,麥明詩,

吳業坤好肯定咁話畀麥明詩深深吸引住。藝人吳業坤(坤坤)不諱言因為貌似廢青,所以獲監製睇中參演台慶劇,然而現實中,坤坤擁有不錯的演藝事業、源源不絕的女人 ...


吳業坤好肯定咁話畀麥明詩深深吸引住。


藝人吳業坤(坤坤)不諱言因為貌似廢青,所以獲監製睇中參演台慶劇,然而現實中,坤坤擁有不錯的演藝事業、源源不絕的女人緣,以及價值約50萬元的靚車,只可說連男人都會被坤坤的外表呃到!

吳業坤在無綫台慶劇《誇世代》中飾演包豹,一個名副其實靈魂與軀殼不相稱的角色,他說:「劇情講我同Bobby(歐陽震華)交換咗軀殼,聽監製講佢要一個好廢青嘅人去演,搵咗我!我仲喺造型上畀意見,務求一眼就睇得出好廢!(播出街嘅版本,你冇乜戲?)其實我開足半年工,拍咗好多,仲有同麥明詩嘅激烈感情戲,佢會打我心口打到Bom Bom聲,要拍唔同角度,不斷重複,我真係大犧牲,我預咗會傳緋聞,有愛情加動作喎!麥明詩選港姐嗰陣,佢段Speech深深吸引我,不過樣就無謂提!」

被我玷污過名字的女孩

坤坤令人又愛又恨的板斧,有「食好西」、「釣人食飯」等潮語,他說:「如果要我玩『吳業坤』呢三隻字,我會寫做『吳易坤』,吳業坤唔易昆o架!(但網上有人覺得被你偽宅男形象昆咗,變咗做你嘅Haters?)我有為負評唔開心過一吓,但好快過去!其實講慘我唔算慘,我連問屋企攞錢度日都未試過,實際上我亦唔算有低潮,比我慘嘅大有人在,我只係有段時間唔知自己可以做乜嘢啫!(目標好似包豹咁做男一?)之前有位前輩同我講,話佢都唔靚仔,但都可以做主角,只要有感情、熱愛呢個工作,就可以帶起成個戲!(搵齊傳過緋聞嘅女仔合作?)都得,但我諗我先做隻歌睇吓反應先,首歌就叫《那些年,被我玷污過名字的女孩們》,我強調係『名字』啫!」

場地:I's Land Cafe

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!