掃呢頁CODE去手機

2018年1月12日 星期五

小紅姐自譏得老人獎 __,

惠英紅昨日在尖沙嘴出席第12屆亞洲電影大獎記者會,她在3月的頒獎禮上將獲頒「卓越亞洲電影人大獎」,開心的小紅姐在台上不忘自製氣氛,搞笑的說:「好開心, ...


惠英紅昨日在尖沙嘴出席第12屆亞洲電影大獎記者會,她在3月的頒獎禮上將獲頒「卓越亞洲電影人大獎」,開心的小紅姐在台上不忘自製氣氛,搞笑的說:「好開心,呢個係咪老人獎嚟?我唔係好大咋喎,講笑箒,其實我覺得好榮幸。」她自言做得未夠好,其實以後可以培育多點後輩新人。

之後受訪時小紅姐透露暫時未有時間慶祝獲獎:「自己都要工作,可能喺屋企食餐飯。」近兩年經常獲獎,去年贏得金像獎最佳女主角之後,年尾再榮登台灣金馬影后,她認為今趟的獎項跟過往的有點不同,她說:「呢個獎比較特別,我覺得自己要繼續努力。」講到培育新人,她透露有人提議過開班授徒,但小紅姐覺得要想清楚:「因為𠵱家啲人都會開演藝學校,分享自己做過嘅角色,都會考慮點做呢個課程,可以用我個經驗畀大家知道,希望幫到其他演員行少啲。」

採訪:張俊銘

攝影:仇志德




鍾意就快D Share啦!