掃呢頁CODE去手機

2018年1月29日 星期一

趙學而開騷行性感 自嘲着三點式嚇人 __,學而,趙學而,

學而舉行演唱會的新聞發布會。歌手趙學而(學而)到油麻地為4月28日的紅館演唱會開新聞發布會,並由阮兆祥(祥仔)擔任主持,他笑言學而過往有些MV場面很激 ...


學而舉行演唱會的新聞發布會。


歌手趙學而(學而)到油麻地為4月28日的紅館演唱會開新聞發布會,並由阮兆祥(祥仔)擔任主持,他笑言學而過往有些MV場面很激:「又錫又剩搞到我面都紅晒!」祥仔送上由卡式帶、CD及黑膠碟等製成的獎項,代表不同錄音器材都有學而的聲音。工作人員搬出三點式索女的紙版公仔的時候,祥仔笑說:「期待學而喺紅館都會有呢個Look!」學而即自嘲這樣穿會趕客,然後把頭拼到紙版公仔上拍照。

恨同王傑合唱

受訪時,學而坦言很開心:「好多朋友都話想嚟,我都有好多心儀人選,如果有梁朝偉,觀眾都會好開心,但要睇大家啲期,仲有王傑。(佢忙鬧人?)係咩?佢有火啫。」她指王傑在音樂上幫了自己一大把,而且近年在內地工作都有接觸對方,很想與他合唱《誰明浪子心》:「邀請咗,但佢啲期好密,上年佢宣布退隱後,啲期就一路排到今年年尾。都有少少擔心囉,如果佢唱唔到,希望都可以嚟睇。」至於劇集《皆大歡喜》的演員,學而則表示一定要請,亦很想邀請周潤發和葉德嫻等前輩來捧場,一同見證自己在音樂上的成績。

演唱會以女人成長為主題

至於會否加場?學而說:「未知,睇吓賣飛嘅情況點,但一場OK喇,貴精不貴多。上次九展我都係預一場,但唔知點解啲飛賣得咁緊要,於是好急咁加多一場。」她又預告屆時會性感現身:「上得台啲衫會比平時靚啲。(三點式?)咁瘦嘅人着,你都嚇一嚇啦,唔好睇㗎!」她坦言正在努力增肥和操肌中,希望穿衣服好看一點:「但我咁多年食極都係咁,嘥晒啲米飯。造型方面未落實,好多嘢都改緊,仲執緊Rundown。」她透露演唱會以女人的成長為主題,想令女士們有多點共鳴:「由我入行嗰種少女心態,對人生同愛情嘅睇法,一路成長到結咗婚,希望好似女人嘅故事書咁呈現出嚟。」

叫朋友自己買飛

問到老公可會上台?學而笑指他不懂說話:「佢會全程陪伴我。(幫你打點?)一定要啦,幫手招呼朋友。換衫就唔好搞喇,有專人會做。佢都醒嘅,雖然唔係做呢行,但都知道要畀足夠時間我休息。」她指老公已幫手處理朋友們的訂飛,飛債暫時不多,因為她已在社交平台叫朋友自己買,自己亦不想留太多飛,希望多留一些飛在市面賣。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!