掃呢頁CODE去手機

2018年1月4日 星期四

中文金曲:陳奕迅自嘲係甩歌詞人辦 __,陳奕迅,

陳奕迅呢次就連奪三個獎!《第40屆十大中文金曲-我和你音樂會》在九展舉行,譚詠麟(校長)宣布男歌手獎由陳奕迅(Eason)奪得,全場拍手歡呼,身穿西裝 ...


陳奕迅呢次就連奪三個獎!


《第40屆十大中文金曲-我和你音樂會》在九展舉行,譚詠麟(校長)宣布男歌手獎由陳奕迅(Eason)奪得,全場拍手歡呼,身穿西裝的Eason Gel行到個頭現身,他表示:「好開心可以喺校長手上攞獎,多謝電台、所有支持我嘅朋友,我會做多啲好嘅演出,繼續唱多啲歌,我咁鍾意唱歌,會繼續開心咁唱。」之後宣布女歌手獎是張靚穎奪得,缺席的她亦有預先拍片多謝。

然後校長頒發「最優秀流行歌手大獎」,其中男歌手都是由Eason奪得!他表示:「多謝電台,真係好多回憶,我成日飛嚟飛去,香港歌手依家多咗機會返去內地、美加、歐洲等地方做騷,多咗好多機會,但永遠都係喺自己屋企最開心。多謝咁多年支持我嘅朋友,多謝一齊共事嘅朋友,今年都做咗好好嘅專輯。」

已奪兩獎的Eason之後就再度獲獎,憑《誰來剪月光》贏得「全球華人至尊金曲獎」,Eason認為是頒獎給他的校長譚詠麟帶給他運氣:「佢之前仲犀利,我依家造歌冇乜諗之後嘅發展,淨係造。」他亦說此曲由多位香港音樂人負責:「知道呢首歌咁受歡迎好開心,覺得好好玩,做歌手最緊要過癮。」他又自嘲沒有做足功課,是「甩歌詞」的人辦,抵畀人鬧,校長尷尬笑言:「咁代表你多金曲,但你個態度正確。唔使諗咁多,做咗先算。」Eason笑言:「驚自己講太耐,總之要搵多啲可能性,大細舞台都一樣好好玩。」一口氣連奪三大獎項的Eason擔任壓軸表演嘉賓,唱出出道以來的經典金曲,令人聽出耳油。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!